Familjen Sångberg

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma Sångberg - 2 juni 2011 18:16

Har nyligen fått läsa en del saker som jag inte blivit speciellt glad över. Jag är lissen, besviken och jävligt arg. Hade aldrig velat att det skulle bli så här men tyvärr är det som det är. Jag hoppas iaf att det blir bra i slutänden. Tycker dock inte att personer som inte känner mig ska dömma mig på förhand och det står jag för. Usch allt känns så jobbigt nu men jag vet att jag klarar detta galant, jag är en stark person och tänker inte låta någon trycka ner mig. Nej, nog om detta nu!


Denna dagen har fram tills nu varit jätte, jätte bra. När vi tvättat klart idag gjorde vi oss iordning och åkte hem till min underbara faste Dajana och hennes familj, mina päron & syskon var oxå där. Vi satt i trädgården och drack kaffe, snackade och hade det riktigt mysigt. Efter ett par timmar så satte Micke igång grillen och det vankades middag och vi alla var super hungriga. Det blev en blandning av mat... Flintastek, korv med bröd, ugnsbakad potatis, sallad och massa dressingar. När vi ätit kom vi hem och jag gick ut med Disel en runda till rastgården och när jag kom hem så slog denna hemska händelsen mig.


Jag har jävligt ont i mitt hjärta och tycker det är fruktansvärt att behöva känna så här. Jag har visst oxå gjort mina fel men jag har bett om ursäkt och visst kan man kanske inte glömma, vilket jag aldrig begärt heller. Jag har gjort allt jag kunde för att visa att jag ångrat mig men det har tydligen inte hjälpt alls... Känner mig så jävla blåst!!!


Orkar inte sitta här mer... Vill inte behöva spilla tårar för er, mina tårar kommer för någon helt annan!


Over and out...

Av Emma Sångberg - 2 juni 2011 10:02

Gutten mordning alles folken!


Denna morgonen har varit jätte mysig. Älsklingen gick upp kl 7 för att tvätta, han vill att jag ska ta det lugnt och inte anstränga mig, tack baby för att jag fick sovmorgon. Själv steg jag upp ca 8.30 och älsklingen var nere i tvättstugan. Så jag tog på mig kläder och traskade ner till ica och köpte bullar, nybakade och varma var dom *smaskens*


Väl himma igen hade älsklingen kommit upp från tvättstugan. Vi pussades lite och ställde oss och gjorde iordning fruost åt oss. Sen åt vi frulle framför tvn och det var jätte mysigt   


Vi har precis kommit upp från tvättstugan och jag ska snart hoppa in i duschen. Efter det blir det en promenad med vovven och hämta tvätten. Sen får vi se vad det blir av denna underbara sommar dag   


Bye bye...

Av Emma Sångberg - 1 juni 2011 17:03

Idag är det 5 månader sen jag slutade röka och jag måste bara få säga att jag är så jävla grym!!


Denna dagen har jag bara legat på soffan och verkligen vilat mig. Hade datorn i knäet och sen så la jag mig till rätta och kollade på Twilight & började se på New Moon men darlingen kom hem mitt i den.


Vi snackade lite och sen åkte vi till City Gross för att handla hem lita maud. Väl hemma igen plockade vi in alla varorna sen fixade jag middag. Wokad kyckling i nån sås med grönsaker och nudlar men tyvärr gick inte kyllingen att äta. Älsklingen tyckte det smakade kokos och jag tyckte det var för starkt så vi åt våra nudlar haha... Blir nog en macka ikväll skulle jag tro.


Om en timme ska vi kolla Hells Kitchen, gamla avsnitt men jag älskar Gordon   Sen blir det nog film & gottis med älsklingen, vi håller nämligen helg nu   Ska ringa jobb imorgon och medela att jag blir hemma på fredag oxå eftersom jag fortfarande känner mig i behov av att ta det lugnt. Haft smått ont idag men inte som tidigare.


Min kära faster skickade ett inlägg till mig på FB idag och tyckte att jag skulle läsa dagens Metro sid. 6 och det gjorde jag givetvis. Det är en artikel om en kvinna som skriver om kärleken till sitt bonus barn, det var precis som att jag skivit det själv. Jag vet att många tycker att det är fel av mig att anse att jag är förälder till Chelsea men ni måste inse att jag faktiskt är det!! Inte hennes mamma men förälder. Jag älskar den tösen mer än något annat på denna jord. Jag hade gjort allt för henne och lite till. Säger som hon i artikeln...


"Min kärlek kräver ingen välsignelse, men jag hade varit lite glad över lite respekt!"


     


Läs om ni inte redan gjort det...

http://www.readmetro.com/show/se/Malmo/20110601/2/6/


Nej nu ska jag lägga mig igen och mysa med min sambo   


Haaaajsan svaajsan...

Av Emma Sångberg - 1 juni 2011 10:16

God morgon readers!!


Igår kväll var en super mysig kväll med älsklingen i soffan, vi låg och höll om varandra hela kvällen, I love it!!


Imorse fick jag sov morgon vilket jag kännde behov av efter en fruktansvärd natt. Men jag kännde mig mycket bättre när jag steg upp 9.45

Tog på mig kläder direkt och gick ut med vovven så det är överstökat. Men det var jobbigt trots nosgrimman men han vänjer sig nog. Fick träffat min söta prinsessa och hon ville ha pussar och pratade om allt mellan himmel och jord. Sötisen, saknar henne så in i helvete när hon inte är här...


Väl hemma igen åkte kläderna av när jag ätit frukost och nu ligger man i soffan och ska bli liggandes hela dagen tills älsklingen kommer hem... Inte alls kul kan jag berätta   Jag är uttråkad och rastlös som bara den...


Tjingeling så länge... 

Ovido - Quiz & Flashcards