Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2015

Sommaren 2015

Av Emma Sångberg - 25 augusti 2015 19:25

Länge sedan sist nu... Allt är bra och det känns bra att vara åter på jobb efter semestern. Träningen och kosten är strikt igen. Lite bortsett från idag då jag inte fick mkt sömn inatt. Sömnen är viktigare för att orka med kvällens arbete. Mål linjen börjar närma sig men just nu är jag väldigt motiverad :)

Här har ni foton som sammanfattning av semestern 2015 :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Skapa flashcards