Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Blandade känslor...

Av Emma Sångberg - 2 juni 2011 18:16

Har nyligen fått läsa en del saker som jag inte blivit speciellt glad över. Jag är lissen, besviken och jävligt arg. Hade aldrig velat att det skulle bli så här men tyvärr är det som det är. Jag hoppas iaf att det blir bra i slutänden. Tycker dock inte att personer som inte känner mig ska dömma mig på förhand och det står jag för. Usch allt känns så jobbigt nu men jag vet att jag klarar detta galant, jag är en stark person och tänker inte låta någon trycka ner mig. Nej, nog om detta nu!


Denna dagen har fram tills nu varit jätte, jätte bra. När vi tvättat klart idag gjorde vi oss iordning och åkte hem till min underbara faste Dajana och hennes familj, mina päron & syskon var oxå där. Vi satt i trädgården och drack kaffe, snackade och hade det riktigt mysigt. Efter ett par timmar så satte Micke igång grillen och det vankades middag och vi alla var super hungriga. Det blev en blandning av mat... Flintastek, korv med bröd, ugnsbakad potatis, sallad och massa dressingar. När vi ätit kom vi hem och jag gick ut med Disel en runda till rastgården och när jag kom hem så slog denna hemska händelsen mig.


Jag har jävligt ont i mitt hjärta och tycker det är fruktansvärt att behöva känna så här. Jag har visst oxå gjort mina fel men jag har bett om ursäkt och visst kan man kanske inte glömma, vilket jag aldrig begärt heller. Jag har gjort allt jag kunde för att visa att jag ångrat mig men det har tydligen inte hjälpt alls... Känner mig så jävla blåst!!!


Orkar inte sitta här mer... Vill inte behöva spilla tårar för er, mina tårar kommer för någon helt annan!


Over and out...

 
 
Ingen bild

Emma H

2 juni 2011 23:05

Det är Glädje tårar för någon annan är så dum och förstår inte vad dom går miste om.
Glädje tårar då någon annan kan gråta för dom ångrar sig när dom ser hur stark du är.
Glädje tårar för det är skrattretande.
Och Glädjetårar då jag tror du är lyckligare än den/dom personerna som försöker trycka ner dig.

Jag har ingen aning om vad som hänt, men av viss erfarenhet själv så är alla tårar i en sådan här situation glädjetårar då det Alltid slår tillbaka!
Hoppas Du Ler när du läser detta, orkar du anstränga alla dessa 24 musklerna eller vad det är som man anstränger sig i ansiktet så orkar du kämpa vidare när det bara krävs bl.ā 8 muskler för att sträcka upp båda händerna :-).


Kraaaaam /Emma H

 
Ingen bild

Jag själv

3 juni 2011 09:07

Tack så jätte mycket Emma, det värmde och ja jag log/ler fortfarande! Tack igen Pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards