Familjen Sångberg

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Sångberg - 31 mars 2011 17:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 31 mars 2011 17:11

Idag började jag min dag kl 6.00, steg upp och klädde mig sen tog jag ut vovvsingen på en morgon tur. När han varit ute gick han och la sig direkt och jag smög in till älsklingen i sängen och mös lite i ett par minuter innan det var dags att gå till bussen. Jobbade 7-14 idag. Madde och Mirre har varit här på besök idag med, det var super trevligt som vanligt och töserna lekte så fint som dom brukar. När Madde & Mirre gått började jag med middagen. Till mig och sessan blev det Ris ala Lindwall och till darlingen blir det stekt falukorv med potatismos. Han är iväg och byter däck så han får äta när han kommer hem.


Det var tänkt att jag och sessan skulle se film efter maten men det blev inte så nu bloggar jag lite och ska glo på tv medans Chelsea leker på rummet. Längtar efter att älsklingen ska komma hem, har saknat honom otroligt mycket idag. Saknar alltid honom när vi inte är tillsammans men vissa dagar är värre än andra. Tror det är för tat jag faktiskt inte vet när han kommer hem idag.


Igår kväll mådde jag som en påse skit... Jag var såååå sjukt sugen på choklad igår och när älsklingen väl öppnade asken kunde jag bara få i mig 3 bitar sen kom halsbrännan... sen mådde jag illa och spydde som en gris... så får nog lägga till choklad på

"Svårt att äta under min graviditet-lista"

Och det som är så gott, choklad...


Nej nu har jag inte mer att skriva mer än att nu håller jag HELG!!!


Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 30 mars 2011 20:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 30 mars 2011 09:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 29 mars 2011 19:53

Idag har jag jobbat 7-16, tycker fortfarande det är jobbigt att stiga upp på morgonen. Men det är juh för att vi nyligen ändrat klockan, brukar ge sig efter en vecka.

Efter jobb idag tog jag bussen till jägerso där jag mötte upp mina två älsklingar för att sen ta bussen hem till mina päron. Väl hemma hos Mamma blev det god middag, Karréskivor, kroketter, bea-sås & grönsaker. Det var super gott och jag krängde som faan idag med   

Sen fick jag prova mammas spikmatta eftersom jag har så in i helvetes ont i ryggen. Det hjälpte för en stund men borde kanske legat lite längre. Funderar på att införskaffa oss en sån. Men får disskutera det med min andra hälft.

Sen blev det kaffe och massa snack och när klockan var halv 7 så gjorde vi oss klara för att köra hem. Nu sitter sessan i ett bad, älsklingen kollar på Sverige matchen & jag sitter vid datan.


När sessan kommit i säng ska vi glo på tv med täcket ner bäddade i soffan, fast jag är rätt trött så kommer nog somna ganska snabbt i min darlings mysiga famn *mys*


Imorgon ska det jobbas 11-20 så blir nog inget bloggande förän på kvällen.

Tjingeling mina vänner...

Av Emma Sångberg - 28 mars 2011 19:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 25 mars 2011 20:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 25 mars 2011 07:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards