Familjen Sångberg

Alla inlägg under augusti 2015

Av Emma Sångberg - 25 augusti 2015 19:25

Länge sedan sist nu... Allt är bra och det känns bra att vara åter på jobb efter semestern. Träningen och kosten är strikt igen. Lite bortsett från idag då jag inte fick mkt sömn inatt. Sömnen är viktigare för att orka med kvällens arbete. Mål linjen börjar närma sig men just nu är jag väldigt motiverad :)

Här har ni foton som sammanfattning av semestern 2015 :)

Av Emma Sångberg - 5 augusti 2015 11:39

Semestern har börjat riktigt bra!

I lördags bakade jag hela morgonen och vid 10 tiden var det dax för ett zumba pass :)) på eftermiddagen hade vi kalas för Chelsea, både för vuxna och kompisarna. För barnen blev det lite disco i lokalen :)
Chelsea var jätte nöjd och sa flera gånger att det var det bästa kalaset någonsin :) <3

Söndagen spenderades på gården med pool och massa lekande i sommarvärmen. Vi grillade korv och sen åkte jag på zumban på kvällen. Väl hemma igen packade vi för vår lilla resa och barnen fick kommit i säng :)

Måndag eftermiddag körde vi till min älskade moster & Bengt <3
Väl framme grillade vi och drack lite vin! Det blev en Super mysig kväll på deras altan :)
Igår blev det en tur med deras båt. Vi stannade till på en ö och badade. Barnen samlade snäckor och vi fikade. Så himla härligt det var :)
Resten av gårdagen spenderade vi på altanen med god mat och dryck. Barnen lekte och hade det jätte kul.

Efter frukosten idag begav vi oss ut på vägen igen för ett nytt äventyr!
Idag fyller Chelsea 9 år och då skavi överraska henne med nått kul :)

På återseende :)

Skapa flashcards