Familjen Sångberg

Alla inlägg under juli 2014

Av Emma Sångberg - 30 juli 2014 07:33

Då var man på jobbet igen, älsklingen vabbar... Blandade känslor!
Dagen kommer nog gå snabbt så är snart hemma hos mina grabbar igen.

Jag är en tjej som älskar sol och värme men att komma ut till stålhojjen och upptäcka att det regnar var en fröjd. Luften behöver rensas och jag hoppas åskan kommer som de lovat på vädret tidigare i veckan.

Nä nu kallar jobbet :-)

Av Emma Sångberg - 29 juli 2014 19:00

Gud vad tiden går.. Redan en vecka sen maken fyllde år!
I torsdags började jag jobba igen men fick gå hem efter halva dagen, ryggen låste sig... Inte alls kul men redan på fredagen kändes det bättre.

Lördagen gick i festens tecken! Vi firade älsklingen! Så jäkla trevlig kväll med familj, vänner och grannar!
Verkligen lyckad kväll!

Dagen därpå plockade vi undan på gården, chillade tills lilleman kom hem. Tyvärr var det en sjuk Jayson som kom hem :-(

Jag jobbade igår och när jag kom hem blev det Storhandlat.
Idag har jag vabbat, var på Vc med Jayson och han hade halsfluss som jag misstänkte. Så det blev en tur till Limhamn till Apoteket.

Ikväll blir det bara soff häng framför fläkten... Eller så hänger vi i vår säng alla 3 <3

Saknar sessan!

Av Emma Sångberg - 22 juli 2014 21:40

Imorgon är det dax för lilleman att gå på dagis! Så verkligheten är nära nu.

Idag fyller maken år, i födelsedagspresent har han fått en tatuering & boken : en gång vag jag större än Zlatan.
Stort grattis till mitt livs största kärlek!

Idag har vi varit på lindängsbadet jag & lilleman! Så kul han hade det!
Kvällen spenderades med grannarna på gården. Kina mat med grannarna för att fira maken! Och lita god dricka till det :)

Nu blir det mys framför tvn tills sängen kallar.

Av Emma Sångberg - 19 juli 2014 22:27

Vilken underbar dag vi haft idag!
Massa karusell åkande på tivoli och underbart sällskap av Sarah & Hassan!
Kul med egentid med sessan utan lillebror :-)

Av Emma Sångberg - 16 juli 2014 21:29

En trött kille i säng, en tjej redo för sängen när vi säger till, två föräldrar i soffan... Snart ska vi avnjuta lite godis och kanske ska man unna sig ett glas rött.. Hm tål att tänkas på :)

Denna dagen har varit så himla låååång! En mkt rastlös Jayson här hemma som gärna ville vara ute och leka... Men ikväll kom Chelseas kompis och ringde på så då gick jag med ut en stund så lilla yrvädret fick rasta sina ben lite.

Fick ett mindre roligt samtal i förmiddags, mamma ringde för att berätta att mormor åkt in till sjukhuset. I början av veckan berättade mamma att hon varit dålig några dagar och det går inte åt bättrings hållet. Hoppas på det bästa för henne, att hon snart är hemma och frisk igen!
Så jag sänder varma tankar till min fina mormor <3

Av Emma Sångberg - 16 juli 2014 10:24

Då sitter jag och lilleman på vårdcentralen igen. Igår var han hängig och pipig, klagade på ont i halsen/munnen. Så lika bra att kolla upp det så att man får svar på vad och om det är nått.
Håller tummarna att det inte är nått så att vi kan fullfölja veckans planer.
Aja en del av dom kan man lösa ändå.

Idag ska vi en vända till Apoteket och sen lämna tillbaka en 3:e pool :@
Jävla pisse pooler det finns!!
Hoppas på att hitta en nuäy oxå idag.

Ha en fin onsdag mina vänner!

Av Emma Sångberg - 15 juli 2014 13:13

Just nu ligger jag och solar på gården, barnen sitter på en filt och eller med Barbie efter en stunds badande i nya poolen.
3:e poolen, hoppas denna håller. Förmodligen fabriksfel på de andra 2.

Solen är så varmt välkommen igen :)

Detta är livet!

Av Emma Sångberg - 14 juli 2014 09:55

Jayson kom in till oss strax innan 5 imorse! Inte alls kul eftersom han inte kunde somna om :(
Så vi la oss i soffan och tittade på film, vid 9 kom Chelsea och Mattias upp så nu vankas det frukost!
Är hungrig som attan!
Bara Vicki som skall väckas oxå :)

Tråkigt väder idag igen :(
Blir rastlös av att sitta hör hemma bara!!
Men vi kanske kommer iväg på nått äventyr idag vem vet ;)

Skapa flashcards