Familjen Sångberg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emma Sångberg - 31 oktober 2013 11:47

Precis som många andra så har jag samma problem, den återkommande jobbiga frågan
VAD SKA VI ÄTA IDAG?

Kollat runt på recept osv men inte hittat nått...

Aja, lilleman ska strax sova lite så då passar jag på att lägga mig en stund till och då kommer nog nått till mig.
Är expert på att grubbla när man ska sova haha på gott & ont!

Jayson har varit betydligt piggare idag men febern kom tillbaka för en stund sen.
Nu vill jag att han ska bli frisk!!

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 30 oktober 2013 20:01

Ännu en dag med feber för lilleman :(
Han har varit gnällig hela dagen och med all rätt. Stackaren har så ont.
Men det är väldigt påfrestande för mig oxå... :(
Men efter nån vända hit och dit idag så fick vi utskrivet lite mediciner så hoppas det ska hjälpa honom snabbt. Men han kändes feberfri ikväll när han somnade hos mig i min famn <3
Så underbar känsla, som om han var bebis igen!! <3

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 29 oktober 2013 07:08

Sömnlösa nätter & tidiga morrnar, snark!

Men här är man, on the road again. Har ett ärende så här på morgonkvisten, snällaste lillasystern är hemma och passar lilla sjuklingen. 5:e dagen med feber för mitt lilla hjärta. Men idag är den lägre än de andra dagarna. Hoppas den håller sig nere och att han kan få i sig lite riktig mat.

Är väldigt tacksam och glad över att ha så många omkring mig som bryr sig och har hört av sig! Tusen tack till er ni är så jävla underbara och snälla.

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 28 oktober 2013 07:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 25 oktober 2013 15:20

Då blev jag hem ringd från jobb, Jayson vaknade efter vilan på dagis med 38,8 i temp :(
Men ska tillbaka och jobba kvällen när älsklingen & tösen kommer hem.
Stackars lillen som gnäller & säger att han har ont hela tiden :( önska jag kunde va i hans ställe.
Nu ligger han nerbäddad i soffan och tittar på draktränaren <3

Måste bara säga att det är så skönt när karma visar dig faktiskt fungera!
:)

Nä nu vill min lilla plutt ha sin mamma hos sig <3

Tjingeling...


En glad kille på väg till dagis häromdagen...
Mina fina nya höst klor...
Och en sjuk liten Jayson på väg hem från dagis och nerbäddad i soffan...

Av Emma Sångberg - 22 oktober 2013 22:33

Tusen tack för varma ord från min fina vän idag!
Du fick mig verkligen att se ljuset i tunneln igen!

Låts öf löv to jo <3

Av Emma Sångberg - 22 oktober 2013 09:05

Nu är jag inne i en tuff period där jag måste sträcka på mig och visa att jag kan!
Jag vet att innerst inne klarar jag allt jag vill, men jag måste kämpa!
Där klämmer skon!
Jag önskar att det fanns fler timmar på dygnet faktiskt. Skulle behöva det nån vecka fram över.

Är så rädd att bli besviken eller göra andra besvikna :(

Men positiva tankar ger positiva handlingar!

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 21 oktober 2013 20:55

Usch idag märkte jag att jag mixat ihop ett par datum som dessvärre klöddar te det för mig lite!
Men jag får skylla mig själv och får fixa detta ändå!
Just belive!

Idag blev familjen hel <3
Barnen har fått klippa sig idag!
Jätte nöjda och fina är dom.
Våra fina barn!!

Nä nu känner jag migränen komma smygandes igen... Hade det lite jobbigt på jobbet med migrän men jag stod ut. Nu ska jag få i mig lite Yoggi och sen blir det bingen.

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards