Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 29 september 2015

byta blogg

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidigare.
Jag har försökt att kontakta supporten med flera mail men ingen respons överhuvudtaget och det är så jäkla dåligt. Bara det är en av dom stora anledningarna till att jag funderat på att byta.

Men vilken ska man använda sig av... Tips mottages gärna så jag kan undersöka närmre.

Förövrigt har jag försökt skriva typ 10 inlägg och det bara hänger sig hela tiden.. Hoppas att detta publiceras bara!

Jag mår faktiskt riktigt bra för tillfället. Var sjuk i förra veckan men utöver det mår jag bra. Kände mig lite tung ett tag men det har vänt och det känns skönt. Kanske för att jag fått lättat på hjärtat som jag skrev om för ett tag sen.

Nu är jag påväg in till jobb, dax för medarbetarsamtal. Blir faktiskt mitt första nånsin eftersom alla andra arbetsplatser har det alltid kommit annat emellan... Ny chef, nu chef, ny chef, mammaledig, nytt jobb osv...

Hoppas alla får en underbar tisdag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Av Emma Sångberg - 12 september 2015 06:21


Nu är det väldigt längesen jag skrev något här! Har inte haft orken att göra det helt enkelt, men ska försöka hitta tillbaka. Livet rullar på med familj, jobb, fritid... Min vikt resa går bättre än någonsin och snart är jag i mål. Chelsea gör...

Skapa flashcards