Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Lite respekt tack!

Av Emma Sångberg - 1 juni 2011 17:03

Idag är det 5 månader sen jag slutade röka och jag måste bara få säga att jag är så jävla grym!!


Denna dagen har jag bara legat på soffan och verkligen vilat mig. Hade datorn i knäet och sen så la jag mig till rätta och kollade på Twilight & började se på New Moon men darlingen kom hem mitt i den.


Vi snackade lite och sen åkte vi till City Gross för att handla hem lita maud. Väl hemma igen plockade vi in alla varorna sen fixade jag middag. Wokad kyckling i nån sås med grönsaker och nudlar men tyvärr gick inte kyllingen att äta. Älsklingen tyckte det smakade kokos och jag tyckte det var för starkt så vi åt våra nudlar haha... Blir nog en macka ikväll skulle jag tro.


Om en timme ska vi kolla Hells Kitchen, gamla avsnitt men jag älskar Gordon   Sen blir det nog film & gottis med älsklingen, vi håller nämligen helg nu   Ska ringa jobb imorgon och medela att jag blir hemma på fredag oxå eftersom jag fortfarande känner mig i behov av att ta det lugnt. Haft smått ont idag men inte som tidigare.


Min kära faster skickade ett inlägg till mig på FB idag och tyckte att jag skulle läsa dagens Metro sid. 6 och det gjorde jag givetvis. Det är en artikel om en kvinna som skriver om kärleken till sitt bonus barn, det var precis som att jag skivit det själv. Jag vet att många tycker att det är fel av mig att anse att jag är förälder till Chelsea men ni måste inse att jag faktiskt är det!! Inte hennes mamma men förälder. Jag älskar den tösen mer än något annat på denna jord. Jag hade gjort allt för henne och lite till. Säger som hon i artikeln...


"Min kärlek kräver ingen välsignelse, men jag hade varit lite glad över lite respekt!"


     


Läs om ni inte redan gjort det...

http://www.readmetro.com/show/se/Malmo/20110601/2/6/


Nej nu ska jag lägga mig igen och mysa med min sambo   


Haaaajsan svaajsan...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards