Familjen Sångberg

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Sångberg - 1 februari 2012 18:30

"Den girige är alltid fattig"


Även denna dagen har varit toppen trots att 5-års trots är en del av vardagen. Så den som har ett botemedel på detta kan väl dela med sig   

Blivit en massa kaffe idag. Först var jag hemma hos Petra och fick träffat lille Linus för första gången, en söt liten krabat! Därefter blev det fika hemma hos Jasmina med massa prat, skönt att kunna dela sina probelm med någon som verkligen förstår sig på dom ♥

Jag tog mig en kall men skön promenad hem från Jasmina. Hämtade hem sessan och väl hemma fixade jag middagen. Resten av kvällen kommer bestå av massa mysande med min underbara familj ♥


Idag blev äntligen våra inbjudningskort postade, så snart ska kommer våra nära & kära få ett kuvert i brevlådan/brevinkastet. Längtar blir bara större och större för varje dag ♥


Tjingeling mina fina

Av Emma Sångberg - 1 februari 2012 08:29

"Om du ger världen det bästa du har att ge
kanske räcker det inte ändå
- ge världen ditt bästa i alla fall."


Ja ibland är det orättvist att vara kvinna, för mig är det det idag! Alla ni kvinnor kan säkert räkna ut mellan tummen och pekfingret varför!

I måndags blev det en kväll hos familjen Winberg/Malmlöf med fika och tittande på valparna som var sjuuuukt söta ♥

Igår gjorde jag inte alls mycket. Mensvärk och migrän under förmiddagen och eftermiddagen blev det lite slappande innan jag och sessan satte igång med städande.t här hemma. Förresten så kom inbjudningskorten till bröllopet i månadags så igår fick alla kuvet sina adresser och jag tänkte posta det nu på morgonen.

Lämnade snäckan på dagis klockan 8 och ska snart ta bussen till Petra för lita kaffe och snackande!'


Ha en toppen dag alla där ute!


             

Ovido - Quiz & Flashcards