Familjen Sångberg

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Sångberg - 14 februari 2012 09:46

♫♫♪ Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det 
är Maddes födelsedag. Hurra, hurra, hurra! ♫♫♪

Grattis på födelsedagen underbara vän!


 


Idag är det alla ❤ dag och det är en underbar dag fylld med massor av kärlek...

Men ja här hemma känns det som alla ❤ dag väldigt ofta! Jag säger förvisso till min älskade att jag älskar honom varje dag, flera gånger om dagen till och med ibland. Men visst kan det vara fint att så många i världen firar alla ❤ dag samtidigt, tänk så mycket kärlek som visas i världen på en och samma gång! Underbart!

Denna dagen ska deffinitivt tillbringas med min underbara familj. När sessan är hämtad från dagis så ska vi fixa lite här hemma och ikväll ska vi träffa Madde & Mirre för att töserna ska på dans. Chelsea ska få prova på för första gången sen får vi se vad hon tycker om det  


Igår blev det massa mys med film och gott tillsammans hela familjen, Alvin och gänget 3! Jag vi tyckte den var rena pisset men sessan gillade den, men det kunde vi sagt innan den började haha

När barnen kommit i säng blev det ett varmt bad med min baby, följt av att jag fick massage och sen massa mys innan vi somnade ❤

Innan tösen skulle lämnas på dagis idag ville hon följa med till rastgården med Disel, och väl där sa hon att hon ville vara ledig från dagis men eftersom jag sagt att hon skulle komma så var hon tungen att gå idag men jag brukar juh ha henne hemma om vi ska göra nått skoj och idag blir det inget direkt skojjigt under dagen så då har hon det bättre på dagis med kompisarna!


Tjingeling...

  

Av Emma Sångberg - 13 februari 2012 14:42

                                                 





 


... att se glädjen i sina barn  



Av Emma Sångberg - 13 februari 2012 09:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 13 februari 2012 08:35

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."


Denna helgen är redan slut på gott och ont, gott för att idag kommer finaste prinsessan hem och ont för att älsklingen är tillbaks på jobbet.

Både lördag och söndag har tillbringats med mina päron & syskon.

Lördagen spenderades här hemma med fotboll, öl, kinamaud, mer öl, godis, chips & dippa, vin , wii och lite mera öl  

Vicki övernattade as usual   Så på söndagen blev det fika och middag hos mammasen och plastisen igen! 

Det blev en väldigt trevlig helg måste jag säga!


Vi hade en lång disskution igår hos mamma om vikt... Jag vill verkligen bli av med de kilona som jag gått upp igen så nu jäklar i det ska det hända nått! Nu får det verkligen vara slut med allt onödigt gott. Givetvis ska jag inte utesluta det helt men jag ska äta det i måttliga mängder inte som nu - varje dag! Jag får helt enkelt välja mina tillfällen! Dax att bli lite nyttigare! Här ska städas idag och då ska jag kasta ut allt skit i skafferiet så det inte ligger där och frestar en i onödan! Var tänkt att börja på torsdag eftersom vi ska stor handla på onsdag... men.. Nä jag bestämde mig för att börja IDAG!!


Nej nu är kaffet slut och jag ska ta tag i himmed innan jag ska gå och hämta prinsessan på dagis för lite roligheter!


Tjingeling...



  

Av Emma Sångberg - 11 februari 2012 19:23

♫♫♪ Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det ♫♫♪

är Disels födelsedag. Hurra, hurra, hurra!


Grattis

Disel

 på din 5-års dag ♥


               

Av Emma Sångberg - 11 februari 2012 07:32

Ja som jag skrev igår kom världens finaste lilla Andjela till världen. Det har väckt många känslor inom en!


Igår tillbringade jag nästan hela dagen framför datorn om man nu bortser från att jag umgicks med min son och städade lite här hemma. På eftermiddagen vid 14 tiden tog jag en promenad till Coop för att handla lite. Väl hemma så tog jag tag i disken och sen ville vovvsen ut så tog en liten promenad till vid 15 tiden. Det var väldigt skönt väder igår tyckte jag ☼ ☃


När darlingen kom hem så satt vi och pratade lite och sen åt vi en god middag! Helstekt Oxfilé, potatishalvor i ugnen & chilibea Yum! Riktigt smarrigt blev det! När Jayson kommit i sängen hoppade jag in i en dusch och sen blev det marängswiss & Breaking Dawn. Massa mysande med min fina älskling!

Tack baby för den mysiga invigningen av helgen!!


Vaknade lilleman klockan 6 och tyckte det var morgon igen... Suck!!

Men ja jag skulle juh ändå tvätta klockan 7 så lika bra att bli uppe. Bäddade ner Jayson i vagnen och tog med honom ner till tvättstugan eftersom jag bara skulle slänga igång 2 maskiner. Precis som jag visste så somnade han bums... Han var juh fortfarande nannig men ville nog jäklas lite med sin mamma haha Goa lilla unge!!

I eftermiddag kommer mina päron på besök  

Då blir det middag, kaffe och massa lördags mys här hemma. Önskade att min fina sessa kunde vara här men på måndag ska jag ÄNTLIGEN få hämta henne! 

Ha en tevlig helg alla goa människor där ute!

Av Emma Sångberg - 10 februari 2012 16:06

Välkommen fina lilla


Andjela

3220 gram och 51 cm lång


❤ STORT grattis till pappa Aco, mamma Jasmina & storebror Danilo! ❤

Längtar efter att få krama om er och gratulera er igen!!


Här är den fina lilla prinsessan ❤ Snodde den på FB av mammsen din

 

Av Emma Sångberg - 10 februari 2012 11:04

Jag kan inte sluta kolla min telefon hela tiden och varje gång den låter så hoppar hela jag till... Jag väntar på att Jasmina ska höra av sig om hur allt har gått... Tårarna rinner och jag är jätte lycklig... Känns som om det är jag som ska ha barn igen... Att föda barn - Det är den sjukaste underbaraste känslan man någonsin kan vara med om. Samtidigt som det är väldigt smärtsamt så är det verkligen värt det!


Hoppas på att snart få ett medelande med en bild på finaste lilla prinsessan!!


Hoppas allt går bra för er min fina vän, älskar dig!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards