Familjen Sångberg

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Sångberg - 1 mars 2012 07:17

 


"The future depends on what we do in the present."


Imorse när Jayson vaknade ville jag verkligen inte stiga upp. Jag har sovit fruktansvärt dåligt inatt. En vill liten stackars prinsessa har hostat hela natten så jag har varit inne hos henne ett par gånger och gett både vatten och hostmedicin - stackaren ♥

Men lilltjockisen sov en timme längre imorse än de sista morrnarna så jag får väl tacka och ta emot.


Jag har juh glömt att berätta att jag fick min present av ölsklingen i tisdags förra veckan - En vit Iphone 4s. Jag har bara haft den i lite mer än 1 vecka och jag älskar den redan. Fattar inte att jag klarat mig utan den innan. Sitter knappt vid datorn längre. Bara när jag bloggar eftersom den där jäkla appen som skulle göra bloggandet lättare från mobilen & komma i Oktober fortfarande inte kommit ut! Men jag har mailat bloggplatsen igen, eftersom jag inte fick nån respons förra gången. Mycket dålig! Loggade in på min msn igår för första gången på över en vecka och kom knappt ihåg mitt lösenord haha 

Får juh alla mina mail i telefonen nu så sitter som sagt inte vid datorn så mkt och sen har jag juh mina vänner på FB så man kan använda chatten där   


Idag ska min fina svägerska komma och umgås ♥ Då blir det nog en massa tjejsnack om både det ena & det andra.


Och nu till nått helt annat! Ska man eller ska man inte - klaga på grannen?! Vi har en granne i huset som nyligen fått hem en valp som nu är kring 12 veckor skulle jag gissa på. Han skäller hela dagarna han är ensam. Jag vet att där är andra grannar som klagat eftersom det suttit lappar i hissen osv. Men samtidigt är jag inte den typen av granne som klagar på andra - dvs sålänge som inte klagar på oss! Gör dom det så ska jag famtamej klaga på allt haha   


Nej nu vill lilltjockisen ha lite gröt!

Ha en toppen dag alla där ute!


Tjingeling...



Ovido - Quiz & Flashcards