Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Kasst

Av Emma Sångberg - 5 maj 2015 22:33

Då var det längesen jag bloggade igen. Tiden har inte räckt till för bloggandet. Sen har det inte funnits så mkt att skriva heller. Livet står förvisso inte stilla men vissa saker vill jag inte skriva om här. Det tar jag med mina närstående vänner.

I lördags hade jag en tjej kväll, super trevligt var det. Gott att tugga på och god dryck. Sen var sällskapet super härligt. Dessutom höll en gammal klasskompis i ett sex party som var super kul :)

Söndagen var jag inte direkt bakis, men mkt trött... Blev fika hos päronen och sen köpte vi 2 nya tv apparater, en till sovrummet och en till Chelsea. Så nu får lillebror ärva hennes :) alla är super nöjda!

Igår och idag har jag jobbat kväll. Super super tråkigt att jag ännu inte hunnit träffa Chelsea eftersom jag sov imorse när hon och Mattias gick. Jayson hade kommit in till mig och somnat om för ovanlighetens skull. Ganska skönt faktiskt!

Nu är bussen snart hemma och det ska bli sååå skönt att krypa ner i sängen efter nattarundan med Gizmo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards