Familjen Sångberg

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Sångberg - 17 maj 2011 09:18

Igår blev det inget bloggande. Jag jobbade morgon 7-16 och jag hade friskvårdstimme igår. Efter jobb mötte min darling upp mig på jägersros parkering och vi åkte hem tillsammans. Väl himma så åkte kläderna av, vi bäddade ut soffan och la oss till rätta med täcket och kollade film hela eftermiddagen/kvällen. Det var super mysigt och efter första filmen, Min låtsas fru, lagades det middag och det blev hemmagjorda älsklingar, hemmagjord mos, stekt lök och brunsås. Sen såg vi Blood out & började se The Rite men vi somnade.


Idag jobbar jag morgon, 7-13.30 men jag känner mer och mer att min ork försvinner. Jag irriterar & stör mig på småsaker & bagateller. Det är tråkigt men allt har sina anledningar. Den gången jag är lyckligast är när jag är hemma med min familj och omgiven av personer som står mig nära.Det är bara 6 dagar kvar tills vi ska till BM för att se hur lilleman mår. Det känns underbart.


Nej nu ska jag äntligen av bussen!!


Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 15 maj 2011 17:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 14 maj 2011 18:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 14 maj 2011 10:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 13 maj 2011 10:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 13 maj 2011 10:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 12 maj 2011 09:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 11 maj 2011 21:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards