Familjen Sångberg

Alla inlägg under april 2011

Av Emma Sångberg - 7 april 2011 09:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 6 april 2011 20:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 6 april 2011 17:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 5 april 2011 10:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 4 april 2011 20:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 4 april 2011 19:35

Idag har man jobbat 7-16... Annars har jag beställt lite nya kläder bla. till mina älsklingar. Längtar tills allt kommer... Men nu måste jag lära mig att sluta shoppa!! Handlar inte för så jätte höga summor men många små bäckar... ja resten kan ni själv...   

Men jag vet att dom båda lär bli super glada när paketet kommer. Till middag idag blev det hamburgare, klyftpotatis, bea-sås & till mig lite wokgrönsaker. Det var mycket smarrigt. Jag satt en del framför spotyfi och hittade gamla goingar som jag gillade när jag var yngre, sånt är alltid kul.


Älsklingen gick iväg för en liten stund sen, han skulle hem till Aco på kaffe. Var tänkt att jag skulle med från början men när Mattias sa att Jasmina jobbar så bestämde jag mig för att bli hemma. Roligare för gubbarna att träffas lite själv ibland. Jasmina sa att dom förmodligen kommer hit på fredag och hon tycker jag ska baka nått då haha... Men det ska vi väl kunna ordna.


Det är bara en dag sen lillan lämnade oss och jag saknar redan henne som om hon varit borta i 100 år  det är så himla tyst utan henne här hemma... Usch nä nu blev jag lissen...


När älsklingen kommer hem blir det iallafall massa myspys i soffan framför tvn. Nu vill jag inte skriva mer...


Tjingeling...


Här är lite foton jag hittade på kameran nu när jag tömde den...

Det är innan Aco's födelsedags fest...


           

Av Emma Sångberg - 3 april 2011 12:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Sångberg - 2 april 2011 21:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards