Familjen Sångberg

Alla inlägg under maj 2014

Av Emma Sångberg - 3 maj 2014 19:08

I förmiddags var tog jag Jayson & en kanna kaffe med mig ut på gården.
Riktigt härlig sol!

Vid 16 tiden möttes vi upp mina päron och alla 5 syskon i stan för ett restaurang besök. Super god buffé!
Så nu sitter jag här i soffan och tänker inte röra en fena förrän jag ska Unni bingen...

(Det ringer på dörren)

Fick precis en leverans av en flaska go' dricka av en granne! Tackar Anja! Så snällt av dig!

Av Emma Sångberg - 2 maj 2014 06:44

Kändes lite vilset med röd dag igår. Fick för mig att helgen var över redan... Hjälp!
Men idag är det fredag och är strax på jobb...
15:00 checkar jag ut för en ledig helg! ??

Ha en skön fredag alla

Av Emma Sångberg - 1 maj 2014 20:07

Så härligt att vi är inne i maj månad.
Våren är verkligen här och sommaren närmar sig med stora steg.
En väldigt trevlig Valborg hade jag igår! Super trevligt sällskap och massa gott till det.

Träning & ändring av matintaget har börjat ge resultat ?
Många ser skillnaden och snart vågar jag kanske tom väga mig ??
Tusen tack alla för fina komplimanger och ett jätte stort stöd!
Ni hjälper mig att stå ut ned detta!

Lilleman lärde sig cykla på vanlig cykel med stödhjul på. Han kunde cykla på dagis cyklarna & trehjuling och äntligen har han vågat ta steget! Super stolt!
Ny friserad är han oxå, tusen tack Sanja ?

Ovido - Quiz & Flashcards