Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Påsk

Av Emma Sångberg - 21 april 2014 09:01

Så var påskhelgen över!
En trevlig sådan har det varit oxå.
I fredags sov syrran och hennes kids över men jag jobbade till 22 så blev inte så mkt till umgänge då.
Lördagen spenderades åt att steka en jäkla massa köttbullar och passade på att baka en motorsrulltårta! Sjuuuukt gott!!
Sen gick jag och Madde ut på gården med barnen i 2 timmar innan vi åkte till päronen för påsk & födelsedags firande av pappsen.
Jätte trevlig kväll.

Igår fick vi sovmorgon. Jayson sov till 8 ? häääärligt! Började tvätta och handlade frukost. När vi hade ätit åkte Mattias och Jayson till Aco & Andji. Fick lite egentid och vilade lite när tvätten var klar. Har åkt på en förkylning så var inte helt på topp!

Idag känns det lite bättre och det är juh alltid nått!

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards