Familjen Sångberg

Alla inlägg under september 2012

Av Emma Sångberg - 3 september 2012 15:48

It doesn't matter if your have a problem with me... It matters if your willing to work on the solution...


Det sägs att ett gott skratt förlänger livet... och idag förlängde jag nog mitt ganska så mycket och gör nog fortfarande det när jag tänker tillbaka på det haha... Jag var över hos Petra innan idag för att lämna lite saker som vi haft här som hör hemma där hemma. Vi tog en flabb kaffe och snackade lite. Tydligen så ska en viss person ha ställt henne frågan om han/hon skall förstöra mellan mig och Mattias... HAHAHAHA tillåt mig att asgarva då den här personen inte känner varken mig eller min man... Det är så jävla kul att se vad svartsjuka kan driva fram hos andra människor! Ja shit pommes vad jag tyckte detvar kul... Jag blev nästan nyfiken på hur en främling ska kunna förstöra någon annan förhållande?! Aja...


Nu pustar jag ut efter ännu ett asgarv och fortsätter med mitt inlägg...

Det är ännu ett inlägg via datorn haha

Helgen har passerat och den har varit toppen! Fredagen bestod av pizza, film mys och lite gott.  Lördagen blev det lite plock och städ här hemma och på eftermiddagen kom min kära plastis på middag här hemma, mamma och småsyskonen var på Bonbon land och roade sig. Efter Mff matchen åkte vi hem till päronen där vi drack kaffe och pratade lite, Ullis var där och vi passade på att prata lite om dagis och förskola där hon kan en hel del. Vi fick lillbrossan Stoffe med oss hem och väl här hemma kom lilltjockis i bingen, Stoffe & Snäckan kollade på film på rummet och vi kollade på Snowhite and the huntsmen...Riktigt bra film... Rekomenderas varmt!


Söndagen kom och vi hade en mysig förmiddag här hemma, lämnade Stoffe hemma vid 12 och sen blev det fika hos Jasmina & Aco. Trevligt, trevligt   

Resterande av dagen blev det bara slappande och vi hade det jätte trevligt här hemma. Barnen badade efter middagen och sen blev det en tidig kväll för barnen som var trötta och skulle upp tidigt imorse. Jag och darlingen tog ett bad efter lite surfande på nytt till lägenheten.


Nej nu har jag inte tid att sitta här mer måste få middagen klar och lika bra att passa på när Jayson sover   


Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards