Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Redan dax?

Av Emma Sångberg - 21 september 2012 08:41

Cut off fake people for real reasons, not real people for fake reasons.

Här sitter man i soffan och ögonen går i kors! En natt med mycket vaken tid. Lilltjockis har varit lissen flera gånger och 5:50 gav jag upp och gick upp med honom eftersom han vägrade somna om. Han kändes varm och mycke riktigt hade han 38,4 i temp. Inte så konstigt att han varit orolig inatt. Kan det redan vara dax för förkylning??

Tråkigt nog fick vi ställa in ännu en dejt med Jasmina och Andji igen! Jan lyckas alltid bli dålig när vi sett fram emot en dejt en längre tid. Sa att dom fick komma ändå om dom ville men som jag misstänkte så skjuter vi på dejten ist. Inte värt att smitta lilltjejen.

Så idag blir det vara hemma och kurera oss så lilleman blir kry snart igen.

Igår var jag på shopping runda med Denice och barnen. Fick nästan tag i allt jag letade efter :-)
Vid 13 mötte jag Lotta och Filip för att gå till tandläkaren med våra barn. Första besöket, dock bara information och se hur många tänder de fått. Så om 3 år blir Jayson kallad igen. Ett jäkla hopp mellan 1-3 år... Men men..

Nej nu orkar jag inte skriva mer...

Tjingeling...

Här bjuds det på en bild men ignorera den slitna trötta mamman i bakgrunden... ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards