Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Hmm...

Av Emma Sångberg - 19 september 2012 20:46

I hate it when somebody treats you like crap, but you still worry about them.


Idag gick det så himla bra på dagis. Jayson verkar verkligen trivas och det känns jätte gott i mammahjärtat. Han leker, äter bra, sover middag och mår jätte bra där. Idag har vi haft samling med sång och frukt, lite utelek på gården, de 3 minsta fick måla lite med målarfärg innan lunchen, vilat middag, innelek innan mellis och en liten stund på gården innan vi gick hem för dagen.

Lite tråkigt dock att dagis är stängt 2 dagar nu pga planeringsdagar. Men ser fram emot måndagen.


Väl hemma plockade jag undan lite och fixade med middagen. Snabb middag och sen blev det en promenad med Lotta & Filip till Konsum, behövde kaffe! Vid 18 tiden kom Madde & Slim på fika. Lika trevligt som alltid. Nu glor mannen min på CL och jag slår ett öga upp då och då. Tycker mer om PL än CL. Aja smaksak det där juh...


Imorgon blir det lite shopping med Denice innan jag ska träffa Lotta och gå till tandisen med vår små troll för första gången. Hoppas på ett gott bedömmande av lillemans tänder.


Känner mig djupt besviken, men känner inte att jag har någon vidare ork att ta tag i det IGEN!

Slutar alltid likadant och jag blir ledsen och sårad. Men mer och mer ser jag tecken som visar att det jag fasat och fasar för mer och mer blir till ett rent faktum. Jag vill inte längre lura mig själv och hoppas på en föränding när det hit intills inte skett någon... Jag har inbillat mig ett flertal gånger att en förändring sker och är på väg men åter igen stått där med svansen mellan benen... Men vill inte tillåta detta mer och vill definitivt inte utsätta våra barn för det.


Nej, nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sedan krypa ner i soffan med min make och ha det lite mysigt.


Tjingeling...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards