Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Bestämma sig...

Av Emma Sångberg - 11 september 2012 15:48

Kärlek är harmonin av två själar som sjunger tillsammans...

Igår började jag dagen med en PW på 1,5 timme! Skit skönt!! När jag och lilltjockis var hemma igen städades det lite sen tog jag mig en skön dusch :-)
Innan snäckan hämtades på skolan var jag uppe hos Petra på en snabb kopp och hämtade snäckans simkort. När tösen var hämtad mötte vi Lotta & Filip och gick till Coop.
Efter handlandet gick vi hem lämnade kyl/frysvarorna och gick ut en stund till. Jag passade på att prata med dagis om lite saker inför måndag då vår stora pojke ska börja på dagis!
Han började leka direkt och när vi skulle gå så skrek och sprallade han som en fisk på land. Tror inte att vi kommer ha några problem med honom där.
På kvällen blev det simskolan och lite kebab på vägen hem! Så jävla duktig Chelsea har blivit :-) stolta päron var vi igår!!

Idag har jag umgåtts med Denice och vi tog en lång promenad med Lotta innan snäckan hämtades. Skönt att röra på fläsket. Sen har jag röjt lita här hemma. När darlingen kommer hem ska han duscha och så innan vi ska hem till Emma, Stoffe och Neyo på middag :-)

Nej nu orkar jag inte skriva mer!

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards