Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Förlåt!

Av Emma Sångberg - 10 augusti 2012 15:23

You cannot control how people feel about you, but only you can control how people treat you!


Just nu sitter jag här hemma och längtar efter att min älskade karl ska komma hem så vi kan håll helg! Men han slutar snart så väntan blir inte så himla lång.


Lilleman har varit lite snorig ett par dagar nu men som tur är verkar det vara över nu. Han har inte varit snorig på hela dagen. Tråkigt då att vi avbokade en dejt med Emma & Neyo idag men jag ville juh inte chansa på att det inte smittar. Men vi har lyckats klämma in en dejt i nästa vecka, behöver juh Emmas hjälp med en grej inför bröllopet   


Idag har jag spenderat hela dagen hemma och det har varit skönt. Petra har varit här på lite kaffe och snack.


Imorgon kommer Jasmina, Aco & Andjela på middag och det ska snackas ännu mer bröllop hehe

Men detta är ett måste så vi får ihop allt till på lördag, som snart är här.


Jag kan lika bra passa på att be om ursäkt i förväg till alla mina nära och kära eftersom att jag inte kommer ha möjlighet eller tid till att ringa/messa/snacka som vanligt nu i veckan. Massor kvar att fixa till bröllopet och har inte tid helt enkelt! Men det är juh bara just nu som jag inte kommer ha tiden, orken och lusten... Men ni som står mig närmst förstår juh såklart detta!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards