Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

USCH!!

Av Emma Sångberg - 17 maj 2011 19:37

Ja det är vad man kan säga om denna eftermiddagen...

På väg hem från jobb började jag få så in i helskotta ont i magen, riktigt magknip och jag mådde illa som jag vet inte vad. När jag kom hem fick jag springa rätt in på dass och spy  

Disel var tvungen att komma ut med så jag tog honom på en snabb kisse runda och även ute kräktes jag   

När jag kom hem igen fick jag besöka toaletten och till sist tog jag en hink och gick in i sovrummet och bäddade ner mig.


Jag kunde inte somna pga att lilleman rullar rundor i magen och det gjorde illamåendet värre. Men mitt i vilan kom min underbara sambo hem. Han tyckte synd om mig och la sig brevid mig och vi mös lite. Till sist gick vågade jag mig upp ur sängen och gick till Ica för att handla hem lite middag, nudlar och köttfärsås blev det enkelt och snabbt. Till maten kollade vi klart på filmen vi somnade från igår, den var okej men inte så jätte wow som vi trodde.


Vi har bara legat på soffan hela denna kvällen med och nu ska vi se nån film och jag ska försöka äta lite nachos och salsa, sjukt sugen på det och jag har fått behålla middagen så vi håller tummarna.


Lillen verkar må toppen trots att hans mamma kännt sig som en kratta idag och det värmer mammahjärtat  


Tjingeling...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards