Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Mycket har hänt!

Av Emma Sångberg - 6 augusti 2012 09:00

When we first met, I had no idea that you would be so important to me.

Ja mycket har hänt sen jag bloggade sist! Vi har haft 2 stycken kalas i helgen som varit. Vår älskade prinsessa fyllde nämligen 6 år igår, stora damen! I fredags hade vi lite kalas hemma med tårta och annat gott. På lördagen var det dax för barnkalas på Leos lekland, massor av presenter, lek och gott att äta! Kalaset höll vi tillsammans med Petra & Mattias. Tyvärr blev det inte så mycket bilder eftersom jag sprang rundor med lilleman och kollade till barnen titt som tätt. Chelsea var i alla fall jätte nöjd med kalasen och presenterna och hon tyckte att den bästa presenten i år var hennes DSi XL som hon fick av oss 3 här hemma.
På kvällen kom Sarah & Hassan förbi med present till snäckan och grattade henne. Därefter blev hon hämtad av Petra.

Igår var vi och beställde bröllopstårta och utförde en del ärende som rör bröllopet. Nu är det knappt 2 veckor kvar till den stora dagen och massor som skall ordnas. Men det skall nog hinnas, eller ja det måste det!!
Hela dagen spenderades hemma hos päronen där vi bakade pizza och umgicks!!

Idag skall jag sy upp klänningen och får sällskap av min brudtärna! :-)
Hoppas det blir bra men det tror jag nog!
Nej nu kom mamma upp från tvättstugan, är här tidigt idag för att lämna lilleman för att slippa ha med honom sen!

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards