Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Har vi sådan tur?

Av Emma Sångberg - 29 juni 2012 07:22

I'm a strong girl who keeps her stuff in line.

Even when I have tears going down on my face,

I always manage to say those two words - I'm fine!


Ännu en morgon där solen skiner, underbart! Men vågar man hoppas på att sommaren ska komma nu? Har vi sådan tur?!?   

För min del kan det vara dåligt väder fram till på måndag men sen vill jag ha strålande sol i 2 veckor eftersom vi ska ha vår fina prinsessa i 2 veckor då.

Aja vi får väl se hur det blir.


Gårdagen bestod av städ här hemma, tvättning men jag hann även gå och handla med Lotta & Filip på Coop innan det var tvättdax. Super skönt väder så vi satt ute en stund när första omgången maskiner kördes.

På kvällen vid 18 tiden kom Madde, Slim & Mirre på besök. Massa snack och kaffe som alltid.

Nu vet jag och Madde hur vi ska lösa ballongproblemet till bröllopet med, hoppas det går lika bra och lätt som det verkar.


När vi blev ensamma på kvällen blev det mys i soffan med lite Jordgubbar och grädde innan vi gick in i sängen och mös lite till framför en film   


Idag ska jag fixa lite med tvätten som jag inte gjorde igår när vi hade besök. Vid 9 tiden ska jag promenera till Coop och sen vänta på att Sarah ska komma på besök    Det var alldeles för längesen vi sågs nu men så är det med hennes jobb.

Ikväll ska vi käka middag med Jasmina & Aco, ska bli jätte trevligt det med.


Fundersam fortfarande... Får rådfråga med fler vänner innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra...


Nej nu är det lika bra att ta tag i tvätten med en gång så jag kan göra oss iordning sen!


Tjingeling...


  


Lite videos från Midsommar tivolit


 
 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards