Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Hmm.. Fundersam...

Av Emma Sångberg - 28 juni 2012 07:44

När exet säger: Du kommer aldrig hitta någon som mig!

Svara då: Det är det som är meningen!


Ny dag här hemma i sjukstugan. Lilleman hade fortfarande feber imorse när han vaknade, stackaren!

Men efter en flaska och en Ipren så är han iaf lite piggare, så det är skönt.

Än har vi inte gjort mycket mer än myst lite i soffan framför tvn här hemma.

Men jag ska iväg och handla, städa lite här hemma och sen är det tvättdax klockan 15, och denna gången längtar jag eftersom vi har så himla mkt tvätt. Hoppas dock det går fort.


Igår var jag hemma hela dagen med min sjukling om man inte räknar när jag var och handlade det som behövdes hem till middagen, Ipren och blöjor. Skulle hämta ut recept till mig på apoteket men min BM ringde mig och det gick inte att få iväg receptet så hon postade det till mig så nu får vi dubbelskydda i 2 veckor... kul... NOT!

Aja huvudsaken är att jag få mina piller.


Jag lagade kålpudding för första gången på många år. Älsklingen var iväg och fixade bilen så det var juh bara jag som skulle äta så jag passade på då. Super gott blev det. På kvällen när lilleman somnat så blev det tv, B&J och när fotbollen började så grävde jag ner mig i en bok jag lånat av Denicé - Horungen! Verkar riktigt bra änså länge. Älsklingen tyckte matchen var tradig och ville hellre se film med mig i sängen så så blev det!

En jätte mysig kväll.


Fick veta en sak för nån dag sen och vet inte vad jag ska göra. Ska man gräva i det eller ska man låta det vara. Jag har kanske inte riktigt med detta att göra men efter att ha pratat lite med Lotta om det igår så tänkte jag ännu mer... Jag hade velat få veta det... Aja jag får nog skruva lite till på detta innan man bestämmer sig för hur jag ska göra. Vill juh inte starta nått onödigt heller....


Hoppas alla får en bra dag idag, här verkar det som att solen ska våga sig fram  


Tjingeling...


Så jävla nöjd!!

 


Finaste pojken i världen!!

 



Första doppet i utomhus pool

 

  

Är man sjuk får man dispans på att ha nappen och snutten hela dagen   


Fick en flaska välling och efter att jag sköljt den och skulle ta upp

honom så låg han så här och hade somnat mitt febriga lilla hjärta

   


Min goá kålpudding



Morgonmys med sjuklingen

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards