Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Feber igen...

Av Emma Sångberg - 27 juni 2012 06:53

Treat your girl like how would you want your dad treat your mom,

and how you would want your future son in law to treat your daughter.


Känner mig något deppad... Inte alls kul    

Kan bero på att jag har en jäkla migrän som kom igår kväll och har hållt i sig hela natten.

Jag vet att man inte ska sitta vid datorn då men när jag ligger i soffan håller jag på att somna.

Dessutom har lilleman haft feber inatt och vaknat flera gånger. Känns nästan som att han har feber var varannan vecka, jobbigt. Jätte mammig och gnällig deluxe.

Inte lätt när mamma själv inte mår bra och har saker att göra.

Jag har en tid hos BM idag men får se om hon kan skicka receptet till apoteket ist så slipper jag flänga stan runt med min lilla sjukling. Har inte lyckats hitta någon barnvakt så...


Igår var jag i stan med Denicé och Diana. Trevlig runda blev det. Fick provat min bh med brudklänningen och jag måste säga fyyy faan så snyggt det är!

Därefter blev det en bakad potatis på Graffiti - Yum!!

Vi gick runt lite och tittade i olika affärer men jag hittade inte det jag sökt...


Vid 14 åkte jag hem till päronen för att lämna lilleman till Vicki, hon skulle ha honom medans jag fixade naglarna.

Super nöjd även denna gången blev jag, känns lite tråkigt att jag inte träffar Lizzeth förän i September. Hon har nämligen semester när jag ska dit nästa två gånger.


Älsklingen hämtade oss hos mamma efter jobb och så åkte vi hem och fixade middagen efter att darlingen uträtt några ärenden.

Som sagt så var det inte någon vidare kväll igår här hemma, migrän är fan inte att leka med...

Nej nu ska jag ringa och sen försöka vila när Jayson somnar...


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards