Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Usch och fy...

Av Emma Sångberg - 26 juni 2012 07:27

The best  relationship is when you two can act like

lovers and best friends.


Ja usch och fy för att sitta på simskolan igår. När vi hoppade av bussen vid badet och började gå så kom solen fram så jag tänkte "har vi sådan tur att det blir bra väder här idag med" lika snabbt som jag tänkte den tanken försvann solen   

Så det blåste och så det regnade. Men vi lyckades komma med en tidigare buss efter simningen vilket var tur eftersom sessan frös som bara den. När vi var famme på almgården lämnades lilltjockis till Denicé, jag och sessan gick upp till Petra för att lämna henne.

Jag stannade på lite kaffe vilket var såååå skönt eftersom jag frös som in i helskotta...


Vid 14 tiden tog jag bussen till studio 45, dax för vaxning. Nytt ställe för mig men jag gillade det jätte mycket. Trevlig tjej som vaxar och jätte mysig lokal. Sen fick jag ett stämpel kort så vad 6:e vaxning blir gratis, och gratis är juh alltid gott   

Det blev lite kaffe hemma hos Denicé innan jag och lilleman begav oss hemåt. Men just när jag var redo att gå så öppnade himlen sig   Ja jag kan då välja mina tillfällen haha

Tur det bara är ett hus hemifrån, men genom blöt hann jag bli ändå.


Plockade undan lite här hemma och väntade in darlingen som jobbat över. Han skulle ha mat  med sig hem eftersom vi båda varit sena hem. Pizza blev det och jag var så himla sugen på det så det satt perfekt! Dessutom köpte han från favoritstället och den godaste pizzan Calzone x-tra ost   

Lilleman badades och naglarna klipptes innan han skulle i säng, sen tog jag och darlingen ett bad innan vi la oss i sängen och mös med film.


Idag ska jag till stan med Denicé hon skulle ha passat Jayson när jag fixar naglarna i eftermiddag men hon blev kallad till akut möte, men snälla lillsyrran Vicki ska ha honom den stunden.


Nej nu ska jag få i mig nått i magen och göra oss iordning.


Tjingeling!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards