Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Det blir bara värre och värre...

Av Emma Sångberg - 22 mars 2012 16:37

"You have never really lived untill you've done something for someone who can never repay you."


Idag har jag hunnit med en del för att inte vara riktigt kry...

När lilleman vilade så passade jag på att slappa på soffan och pratade med Madde. Känns som att man inte riktigt hinner med att ses och snacka så mycket längre.. Men tur att vi har en så pass öppen relation att man kan ringa och typ... "Hallå ja, skulle mest se om du lever...." ♥

När min lilla älskade terrorist vaknade så tog jag en vals med dammsugaren & moppen och för lilltjockis blev det lite tv. När jag var kvar satte jag mig och kollade in olika kliniker i skåne.... Men mitt i allt bara försvann internett och vår D-link var död!!   

Jag gjorde lite lunch åt min prins och förberedde middagen, min mycket mumsiga gulasch gryta.

Sen tog vi en promenad till konsum för att posta paket och där träffade vi Lotta och Filip. Vi gick till lekplatsen en stund men det blåste så gick till en annan lekplats och där satt Petra med sin mamma och barnen så fick hälsat på min fina prinsessa idag. Hon har lärt sig att klättra upp på klätterställningen där hon inte vågat tidigare och var så stolt över att visa det ♥♥


Vid 16 tiden gick vi hem... Väl hemma nu känner jag mig sämre än jag gjort på hela dagen... men det var så himla skönt väder så ville juh vara ute en liten stund bara... Har iaf knaprat i mig två Ipren så ska slappa lite på soffan tills darlingen kommer hem. Han är och ska byta däck på bilen.


Tjingeling...

 
 
Ingen bild

hahahaha

22 mars 2012 17:16

naa tar du bort min kommentar, detta är väl en blogg, en horblogg. Så det e bra att du tar åt dig. HOOOORAAAAAAAA

 
Ingen bild

Mattias

22 mars 2012 17:49

Din patetiska lilla människa.....

 
Ingen bild

KUNGEN

23 mars 2012 10:15

Din patetiska horunge.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards