Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Fiesta!!

Av Emma Sångberg - 23 juli 2011 14:01

Skänker massa tankar till Norge & alla anhöriga till de som omkommit. Det är fruktansvärt att detta hänt...


Igår gick jag till sängs vid midnatt men tog en liten stund innan jag somnade. Sen vaknade jag strax vid tre och gick på toa sen ringde älsklingen som jag bett honom om för att medela att han var på väg hem nu. Jag gick upp och bytade om, tände massa ljus och gjorde det väldigt mysigt med underbar musik och sen la jag mig i soffan och väntade in darlingen. Vi hade en väldigt mysig stund på soffan och han blev självklart överraskad och glad över min lilla outfit  

Efter myset somnade darlingen som en bebbe på soffan och en stund senare gick vi in i sängen.


Imorse gick jag upp vid 9.30 Jag började min morgon med att damma, bytade även lite foton i våra ramar. När jag dammat och förberett inför dammsugandet & moppandet ställe jag mig för att dekorera smörgåstårtorna. Ville juh inte väcka min baby så jag gjorde sånt som inte låter en massa. Jag måste skyta och säga att jag är super nöjd med tårtorna, kommer foto så småningom.


Precis när jag var klar med den sista så kom min fina sambo upp   Efter lite morgon pussande & mys började jag dammsuga och älsklingen kom efter med moppen. Sen var vi klara med städningen! Så vi har suttit och pratat lite i köket och nu så passar jag på att blogga innan jag ska hoppa in i duschen för att sen fixifixa mig innan våra gäster kommer och det blir fiesta!! För idag/kväll ska darlingen firas!!


                            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards