Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Emma hjärta Mattias

Av Emma Sångberg - 22 juli 2011 20:35

Det är helt sjukt vilka starka känslor jag har för min darling. Du är verkligen min bästa vän & min stora kärlek. Vet inte var jag hade varit idag om det inte vore för dig! Älskar dig så ortroligt mycket och jag kommer förmodligen aldrig kunna förklara det eller visa det till 100%... Men jag hoppas att du känner att jag älskar dig av hela mitt hjärta, kropp & själ! Och dessa underbara känslor blir bara starkare & starkare för varje dag som går   


Denna dagen har varit helt underbar. Jag och älsklingen åkte iväg och handlade frukost och lite annat på Coop, sen blev det en runda till Jägers Zoo eftersom vovven behövde maud! Men planerna ändrades, vi åkte hem lämnade kassarna och sen åkte vi till mina päron för att ta en kopp köffe med min plastis  


Efter köffe stunden åkte vi hem och åt frulle, sen ställde jag mig och gjorde smörgåstårtorna, iaf grunden för imorgon ska dom dekoreras. Älsklingen tog datorn och satt sig i köket hos mig och höll mig sällskap medans han gick igenom musik inför imorgon! Vi pratade massor av gamla minnen till låtar osv. Tror att älsklingen fick en chock av att jag kan musik som är "före min tid"   Men man är juh inte född igår haha


Sen började jag med middagen och älsklingen vilade en timme. Jag lagade helstekt Oxfilé, kroketter, rödvinsås & kryddsmör. Det blev väldigt mumsigt. När vi ätit hoppade vi i ett varmt mysigt bad som jag gjort iordning i förväg. För 1½ timme sen gick älsklingen tyvärr för att jobba, typiskt på sin födelsedag! Men vi har iaf haft en rolig & mysig dag med massor av kaaarlek!!


Denna statusen hade jag på fejjan härromdan - Man kan inte tvinga fram en vänskap, den ska ske av hjärta och kärlek!

Och det är sant! Eller hur?!

Tycker inte man ska klaga på andra om man själv inte är en speciellt bra vän sooo dé sooo!!


Nej nu ska jag se om jag hittar nått att fördriva tiden med tills man känner sig nannig. Inatt när älsklingen kommer hem ska han få en lite överraskning  


Hej hopp i löven en gummisnopp i röven... haha... Morsning!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards