Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Tack gode gud!!

Av Emma Sångberg - 21 juli 2011 13:40

Inatt har jag ÄNTLIGEN fått sova nästan hela natten igenom. Vaknat till nånna gånger men faktiskt kunnat somna om! Kände mig faktiskt utvilad imorse när jag vaknade. Älsklingen var redan uppe när jag vaknade 9, men som vanligt kom han in till mig i sängen och vi hade lite morgon mys innan jag gick upp och gick in och la mig på soffan.


Efter en timmes surfande åkte vi iväg och handlade lite som vi behöver och lite till på lördag. På Ö&B fick vi fnatt. När vi kommer till kassorna så säger dom att man inte kan betala med kort... Hur ofta har vi kontanter då?! Ehhh... Never!! Och självklart var bankomaten oxå ur funktion... Darlingen körde till Augustenborg och hämtade pengar medans jag väntade på Ö&B... Vilken start på morgonen!


När vi handlat klart där vi skulle kom vi hem och jag gick och la mig på soffan igen   Skönt som sören att slappa! Ryggen uppskattar det iaf. Får se om värkarna börjar avta nu idag ska bara ta det lugnt hela dagen. Fast vi ska hem till Sandra & Lennie en snabbis sen innan vi ska hem om till mina päron. Vill gärna träffa mina 3 småsyskon innan dom åker på kollo på lördag...


Mina fina 3 småsyskon   

  

Nej nu ska jag strax fixa nån mat åt oss innan vi ska bege oss himmifrå


Tjilevippen på tippen!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards