Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Nojjiiiiii

Av Emma Sångberg - 20 juli 2011 15:42

Denna dagen blev inte som jag trodde... Under förmiddagen idag hände det en ganska jobbig och hemsk sak... Och detta ledde iaf till att jag ringde min BM men som självklart var upptagen men hon skulle ringa upp under dagen. Så strax innan kl 14 ringde hon och jag berättade vad som hänt och om mina värkar jag har. Hennes råd var att vara hemma och vila i en vecka och återkomma på måndag om värkarna inte avtagit. Så det var bara att ringa till min chef och förklara läget och hon förstod givetvis & jag ska stanna hemma tom. tisdag nästa vecka. Hoppas att allt reder sig snart. Försöker att inte oroa mig men inte det lättaste... Tur jag har min älskling som stöd.


Älsklingen kom och hämtade mig på jobb och sen körde vi hem. När vi kom hem la jag mig på soffan och sen pratade vi igenom hur vi ska göra på lördag med smörgåstårtorna och allt annat inför älsklingens födelsedag. Känns lite konstigt att han redan fått sin present från oss, mig och sessan då såklart! Men nått litet till får han jööö ha för att han är så bästas som han är   


Min darling har varit på besök hos sin mormor idag och han berättade för henne att hon och Karina inte behöver passa Jayson när vi ska till London, eftersom min mamma tar semester... Hon blev lite lissen för dom hade sett fram emot det, men dom ska oxå få passa honom, kommer fler tillfällen det lovar jag. Men Gunilla tycker det är spännande och ser fram emot att vi ska ha en bebbe   Det värmer att höra  


Nej nu blir det maud & film..


Bye bye     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards