Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Magsmärtan är borta!!

Av Emma Sångberg - 14 juli 2011 19:41

...och nu återstår bara förvärkarna...   Det känns som om grabben vill ut genom huden på mig emellanåt. Men ja jag får bita i det sura äpplet och vänta på att allt sätter igång på riktigt.


Dagen hemma hos Janicke, Emma och Neá har varit jätte bra. Jag fick fixat det jag skulle i pysselväg och sen fick jag avsluta Chelsea's pyssel eftersom Emma's dator var mycket roligare än pysslet   Men jag tvingar inte henne till att pyssla om hon inte vill, hon kom juh emellanåt och gjorde lite i pö om pö. Vi blev bjudna på middag med, tacofärs, diverse grönsaker, guaccamolé, cheddar så & Nacho chips. Det satt fint i kistan precis innan vi blev upphämtade av darlingen som nyss slutat jobb.


Stackars älsklingen var dyngsur och iskall efter en dag på jobb   Så vi får inhandla en regnkappa han kan ha på jubb nu efter att han haft semester. På hemvägen körde vi in om Donkan så älsklingen oxå fick mat i sig idag. När vi kom hem hade Disel en mindre kul överraskning åt oss... Han hade gått loss på en gardin och persiensnöret i köket och där med gjort lite skada på listen med.... Jäkla byracka  


När darlingen ätit och jag smakat givetvis   så tog vi oss ett långt skönt bad och snäckan kollade på film & åt glass inne på rummet   


Nu sitter jag här en stund och den trötta prinsessan ska snart nanna. Så då ska jag och älsklingen ha lite kvallitetstid och mysa till det ordentligt här himma men kaaarlek som huvudämne  


"Alla använder samma ingång till livet och samma utgång."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards