Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

I hate backpain!!!

Av Emma Sångberg - 12 juli 2011 20:05

"Tacksamhet är nyckeln till livets rikedom.
Den kan göra en måltid till en fest,
ett hus till ett hem
och en främling till en vän"


Denna dagen har inte varit den bästa för min del...

Lillan väckte mig kl 10 imorse och då kännde jag mig helt förlamad i hela kroppen. Jag har såååå fruktansvärt ont i min rygg & svank... Hela bäckenet rättare sagt!! Måtte denna smärtan försvinna snart.

Jag steg iaf upp ur sängen och tog på mig kläder för att sen ta mig ner till ica för att handla frukost. Det tog nästan 30 min att gå den lilla biten fram & tillbaka, det brukar ta max 10 min i vanliga fall, ont som sören och jag blir snart tokig 


Lilltjejen och jag åt frukost och då berättade jag att vi inte kunde gå ut och cykla på dagen för att jag hade så ont i ryggen. Självklart blev hon lissen eftersom hon hade sagt till sin mormor att hon skulle öva på cykeln idag oxå. Men jag sa åt henne att vi kan fråga pappa om han orkar efter jobbet så då blev hon lite gladare efter en stund. Efter frullen la jag mig på soffan medans hon lekte på rummet. 


Efter att ha legat 1 timme blev det jobbigt för ryggen så då fick jag sätta mig upp, satte mig lite vid datorn och surfade lita. Sen spelade jag lite wii medans jag väntade på att Chelsea skulle leka klart så vi kunde spela tillsammans. Sen spelade vi 1-1½ timme sen gick jag in och la mig lite på sängen så fick sessan spela själv. Hade så ont att jag inte längre kunde hålla tårarna tillbaka, vill inte att snäckan skulle se mig lissen  När jag legat 45 min så gick jag ut i köket och lagade middag. Det tog juh sin tid men det blev klart innan älsklingen kom hem. Idag blev det Korvstroganoff & ris.


När mauden var nere i magen fick snäckan spela lite mer tv-spel  Jag och älsklingen kollade upp lite mer info inför Londonresan och sen gick jag ut med vovven när jag tagit itu med disken från middan. Det tog sin tid att gå fram och tillbaka till rastgården men vovven kom ut och det var skönt med frisk luft. Samtidigt pratade jag med min underbara vän Madde i telfon  När jag kom upp igen tappade jag upp ett bad och sen satte sig jag och darlingen i långt skönt bad och pratade. Så himla skönt för ryggen att bada.


Nu bloggar jag lita och väntar på att klockan kan bli 21 så vi kan kolla på Hell's Kitchen 


"Kärleken är den främsta kraften på jorden.
Den övervinner allt."


Hejs svejs på er...


V. 30+3


Vecka 30+4

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards