Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Here we come...

Av Emma Sångberg - 11 juli 2011 10:10

Igår var vi först på kalas hos Nea och där blev vi bjudna på mat, kaffe & kaka. Det var ett trevligt besök hos dom och Nea blev jätte glad för sin present från oss... En tavla med New Moon motiv på  


När vi kom hem så fick sessan vila middag eftersom hon var trött, gnällig och vi skulle ha Sarah & Hassan över på fika på kvällen. Inte så kul om hon är grinig när dom är här, inte för oss och speciellt inte för snäckans skull. Hon sov en 45 min - 1 timme och då passade jag och darlingen på att ha mysigt i soffan med tv/film, lite gott och mycket kaarlek och snack  


Vid 18.30 tiden kom min söta svägerska & hennes Hassan på fika   Sarah hade bakar Hallonbrownies och hade med det att bjuda på. Det var gott men jag är lite... hrm hrm... okej mycket kräsen med kakor och tyckte inte det var gott med hallon i men tack iaf Sarah för kakan   Vi satt och pratade om allt möjligt och till sist kom vi in på det vi skulle snacka om - semester, resa osv.


Kvällen var mycket trevlig och vi bokade en weekend & betalade resan igår... Shit jag kan inte fatta att vi ska åka. Förvisso blir det inte förän i November men det är ändå helt fantastiskt att jag ska få resa med min underbara älskling och 2 underbara mäniskor till som Sarah & Hassan. Detta kommer bli såååå jäkla lyckat!! Nu ska vi bara spara in fick pengar och boka biljetter till allt vi vill uppleva... London here we come...


     


Ett STORT tack till mina päron som tar barnen den helgen vi ska åka. Detta betyder oehört mycket för oss   


  

När Sarah & Hassan gick passade jag på att följa med med Disel så han fick sin nattarunda. När jag kom hem hade älsklingen fyllt upp ett varmt skönt bad. Precis vad min rygg behövde   Vi satt länge och pratade & hade riktigt mysigt. Sen blev det soffläga och till sists sängen för oss.


Idag ska vi träffa faster Sarah vid lunch tid och gå ut och träna med cykeln igen. Hoppas stödhjulen kan åka snart   Men nu ska denna donnan äta frulle innan hon gör sig iordning.  Chelseas kalas ska oxå bli bokat idag hade jag tänkt mig  


Hasta la vista vi ses på tisda'... 

 
 
Sarah

Sarah

11 juli 2011 11:18

Det kommer bli skitkul!! :D längtar redan!<3

http://revemaark.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards