Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Grillat!

Av Emma Sångberg - 10 juli 2011 12:02

Gårdagen började helt underbart. Älsklingen & snäckan "smög" upp vid 9 tiden och sen kom jag upp ca 20 min efter dom. Vid 10 satt vi i bilen på väg mot Staffanstorp för att handla bullar, dom har sveriges godaste ostbullar där   Väl hemma fixade vi en goood frulle med ägg & massa annat gott pålägg, juice & Oboy och massa annat.


Tyvärr fick jag inte behålla min gooa frulle för att sonen min bestämde sig för att kicka upp allt igen haha...


Älsklingen gick ut med vovven medans jag plockade undan och diskade efter oss. Lillan kollade klart på sin pippi film och sen fick jag ett samtal från min mamma och det blev bestämt att mina päron & syskon skulle komma hit på en fika  


Vi snackade ihop oss med päronen och det blev bestämt att vi skulle åka till Holma och grilla tillsammans. Så vi gjorde oss i ordning och körde dit. Det blev en väldans go midda... Pommes, sallad, Sparré ribs, laxfilé, korvar & fläskfilé *mummmma*


Älsklingen tog nånna öl med sin svärfar och vi hade en mycket trevlig familjekväll där hemma  

Vid 20 tiden kom Madde och lämnade av Moa & Leo som skulle övernatta hos mormor eftersom hon började jobba kl 7 idag.

Jag hjälpte Leo att få en ducsh och han var så himla söt! Innan duschen fick han sätta sig på toa och kissa och det är han jätte duktigt med. Väl i duschen tjatade han hela tiden om hur dutti han var. När han var klar blev det lite bus med mig och Chelsea. Jag lät honom springa utan blöja och han kom efter 2 min och sa jag måste bajsa... Så jag satte honom på toa och han bajjade minsannoda. Så duttig Mosters stora kille har blivit!

Tycker blöjan ska skippas på dagen snart...   


Idag ska vi på kalas vid 13.30 tiden, idag ska Nea's 13 års dag0 firas, tyvärr kunde vi inte komma i torsdags när kalaset egentligen var men så är det ibland.


Nej dax att klä sig och så innan man ska bege sig himmifrå.


Ha en underbar dag alla för det ska denna kvinna ha!

Tjingelin... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards