Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

The real thing!!

Av Emma Sångberg - 10 juni 2011 14:08

♫♫♪ För du har tagit studente, för du har tagit studenten ♫♫♪  

för du har tagit studeeeeeeeenteeeen, Fy fan va du e bra, fy faan va du eeee braaaaa!!



Grattis på studenten kusinvitamin & lycka till!!  

Igår blev det inget bloggande. Det var en väldigt jobbig kväll på jobb igår så jag pallade helt enkelt inte när jag kom hem. När jag kom hem fick älsklingen lite kakor som jag bakat åt honom, han hade skickat ett så fint sms där det stod:


"Vill du baka? Jag blev såååååå sugen på dina kakor, du bakar verkligen med kärlek"


Så ja jag kunde juh inte låta bli. Gör juh allt för min älskade sötis   Sen la vi oss i soffan och bara mös med varandra. Jag somnade som vanligt på älsklingen och det är sååååå mysigt, ryser av lycka när jag tänker på det bara   Älskar dig över allt annat! Du och barnen är mitt allt!! This is love, the real thing!


Idag har jag jobbat 7-13.30 Efter jobb gick jag och hämtade hem vår sessa från dagis. Dom hade haft avslutnings maskerad för dom stora barnen som slutar idag och då var hon utklädd till Törnrosa. Hon var så stolt och hade skrytit för alla att den hade hon fått av sin faster Dajana. När vi kom upp hade älsklingen hämtat ut ett HM paket med lite kläder till barnen. Chelsea fick provat sitt och hon ville genast bestämma vad hon ville ha på sig idag, men vi ska juh tvätta kläderna först.


Nu ligger sessan och vilar middag. Älsklingen slappar i soffan och jag tänkte faktiskt joina honom alldeles strax innan svägerskan Malin kommer hit. Hon ska passa lillan ikväll när vi ska på studentfest hos Sibbe.


Kanske kanske gör ett snabbt inlägg sen med lite bilder innan vi ska bege oss iväg.


Haj Svaj... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards