Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Nice onsdag =)

Av Emma Sångberg - 25 maj 2011 21:27

Nej, nu är jag trött på detta... Nu ska jag fan vara helt ärlig och öppen. Jag har inget att förlora så... Jag vinner bara på att vara ärlig juh... Inte för att jag har ljugit men jag kanske undan hållit lite sanning för att inte göra någon lissen eller så... Men nog om detta nu!


Jag tvättade imorse fram till 11 och sen städade jag dassen här hemma. När det var gjort slappade jag i soffan och spelade lite wii. Skit skojjiga spel som darlingen fixat.


Klockan 15 mötte jag upp min baby utanför dagis och sen hämtade vi tösen. Väl himma blev det dags att laga middag så småningom. Medans kyllingen var i ugnen spelade jag och älsklingen wii och lillan tittade på och tyckte det var skit skoj.


När vi ätit körde vi till Limhamn för att fika med Madde, Slim och Mirre. Töserna lekte och hade super skoj, trots lite dumheter men det gör juh barn i den ålder. Dom kastade ut massa leksaker genom balkongdörren i Mirres rum, men sen fick dom bannemaj gå ner och ta upp allt igen. Det var en jätte trevlig kväll med god fika, som vanligt åt jag mest kakor haha

Det blev mycket snack om Ullared och planering inför den trippen. Längtar som faan dit.


När vi kom hem gick darlingen ut med Disel. Lillan och jag borstade gaddarna, först jag sen hon som vi brukar. Hon blir bara duktigare och duktigare på det. Sen när älsklingen kom upp så provade hon 2 par jeans som hon fått av Mirre och sen pussade hon oss alla 4 godnatt, hon ville så gärna pussa lillebror sötenöten.


Nu sitter älsklingen och jag och spelar wii, passade bara på att blogga lite emellanåt. Men nu ska vi spela lite till och bara ha det mysigt.


Tack älsklingen för att du gör mig så glad som du gör och för att du får mig på andra tankar.


Hejsvejs...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards