Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Tankspridd...

Av Emma Sångberg - 25 maj 2011 08:53

Igår jobbade jag kväll, hela förmiddagen var jätte bra med min underbara familj men eftermiddagen blev inte så himla bra. Älsklingen skickade ett sms till mig när han och Chelsea kommit hem från dagis som fick tankarna att snurra... Både positivt och negativt men jag kom väl inte fram till nått vettigt direkt... Sen blev juh inte saken bättre av att man får ett till tråkigt besked!


Syrran var på sjukhuset igen och hon var jätte lissen och måt inte alls bra. Det är jätte jobbigt när man inte kan komma från jobbet. Men jag pratade med henne en stund och sa att hon skulle ringa så fort hon fick veta nått.


Efter jobb snackade jag med min syster igen och då hade hon inte fått nått svar än men läkarna sa att det inte såg bra ut iaf   Jag frågade om hon ville att jag skulle komma till sjukan men det ville hon inte. Sen hörde jag inte mer av henne igår. Så man är juh fortfarande orolig över att det ska vara nått allvarligt. Får hålla tummarna och snälla gör ni det med.


Älsklingen var snäll imorse och lät mig sova lite längre, han tog tvätten och slängde igång dom första maskinerna innan han gick till skolan. Tack baby du har ett hjärta av guld, älskar dig!!


När jag gick upp vid 8.15, väckte jag sessan och gav henne kläder och frukost innan jag sprang ner i tvättstugan. När jag kom upp igen var hon klar och skulle bara på toa och tvätta sig & sånt därade. Jag har precis lämnat henne på dagis och ska väl snart ner i tvättstugan och hänga upp det sista. Skönt när tvättningen går så smidigt    


För övrigt ska jag väl bara plocka lite här hemma och städa lite kanske... Nej nu har jag inte mer att skriva, svårt att koncentrera sig med alla dessa tankar i skallen...


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards