Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 4 juni 2015

Nu får det räcka

Av Emma Sångberg - 4 juni 2015 12:39

Då var det redan torsdag och bara 1 vecka till sommarlovet börjar!
Så himla snabbt dagarna går!

Vi har en mkt skoltrött tjej hemma som längtar efter skolavslutningen. Även om denna veckan inte är en "riktig" skolvecka! Mycket roliga saker dom gör istället för lektioner.

Jag har haft nackspärr i 3 dagar nu, det har förvisso släppt nästan helt i nacken men det sitter kvar i skulderna speciellt i vänstra sidan. Men det får gå ändå! På väg till jobb nu för ett kvälls pass.

Var ute på en pw med en gammal barndomskompis igår :) trevligt och kul att man kan motivera andra.
Jag har haft lite svårt med träningen pga nacken så det var skönt att komma ut på en runda. Imorse hade jag fruktansvärt ont så det blev inget intervall pass idag, kör ett dubbelt imorgon! Har bestämt att jag skall vakna utan smärta imorgon, nu får det räcka ;)

 
 
Ingen bild

Jonas

21 juni 2015 14:10

Kul att läsa din blogg. Duktig du är med träningen.
Men varför tränar inte din man? Är det rättvist att du ska vara så snygg och fit medan han inte anstränger sig?
Menar inget illa. Du ser sjukt bra ut.

Emma Sångberg

25 juni 2015 09:22

Tack så mycket!
Han anstränger sig och gör vad han kan, hinner och orkar med. Jag har lite mer "fri tid" att ägna åt träningen. Jag tycker älskar honom som han är, så ser det inte som någon rättvisa/orättvisa. Min träning är för mitt välmående och mitt självförtroende. Alla behöver inte det för att må bra.

Tack igen för att du läser och för komplimanger :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards