Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Wow

Av Emma Sångberg - 31 mars 2015 00:14

Helgen har passerat och jag är mycket nöjd med den.
Fredagen startade med ett träningspass och sedan lite sömn. Gizmo hade en play dejt med vovvetös i området. Jätte kul, vi ska definitivt ses igen :)
Kvällen bjöd på mys framför tvn med familjen. Härligt att bara få lov att vara tillsammans och inte göra ett smack ;)

Lördagen vad det kalas för lillasyster. Mycket trevligt, ännu trevligare att inte en enda kaka eller godis slank ner i min mage :)) är mkt stolt! Sen avstod jag även BK på hemvägen :)

Söndagen blev det storhandling på morgonen och när vi kom hem en super god frukost :) asså jag bara älskar frukost! Är verkligen en frukost människa. Brukar inte äta direkt pp morgonen men när jag mornat till mig så går det bra :)
Fick påskpysslat lite med barnen under förmiddagen oxå. Mycket uppskattat av dom.
Efter middagen blev det ett besök hos ett par vänner, tills det var dax att åka hem och få kidsen i säng.

Idag har jag haft Chelsea hemma efter hennes önskemål. Vi skulle fått besök av syrran och Leo men han blev sjuk. Men hon har haft lika kul för det. Spelat och spelat och spelat XD
Jag kom iväg på gymmet en stund oxå! Härlig start på veckan :)
Efter att vi käkat middag åkte vi och lämnade Chelsea till Petra.
Lilleman blev inte alls glad för det :( han vill ha sin syster hos sig alltid.
Kvällen hemma gick alldeles för fort och nu sitter man på jobb och har mer än halva natten kvar....

 
 
Ingen bild

felicia-karlsson12

1 april 2015 15:38

Din blogg är jätte bra. <3

Emma Sångberg

1 april 2015 17:29

Tack så jätte mycket :)))) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards