Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 10 mars 2015

Här går det undan

Av Emma Sångberg - 10 mars 2015 09:52

Denna tisdag morgon börjar jag med att tvätta, när jag lämnat Jayson såg jag att det var ledigt så kör lite nu och resten ikväll.

Vägde mig imorse och äntligen efter att ha stått stilla i 1 månad så rasslade det till och jag är 1 kg lättare denna morgon! Helt underbart att jag dessutom är nere på 70 tal igen :)))

Igår hämtade jag och pappsen Chelsea på skolan när hon slutade. Hon skulle äntligen få prov träna fotboll på kvällen. Så ville ha hem henne tidigt för att hinna äta nått tyngre mellis och vila lite. Hon var jätte duktig på träningen och vill absolut fortsätta med det! Så vi får hoppas att det blir så :)

Kvällen spenderades på soffan efter duschar och mat. Ett härligt avslut på en bra måndag!

Ikväll blir det lite mer tvätt och ett gym pass :) känner mig verkligen motiverad på ett nytt sätt idag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards