Familjen Sångberg

Alla inlägg under december 2014

Av Emma Sångberg - 7 december 2014 00:45

Ja just det! Dagen blev inte riktigt som planerat men det fick gå ändå.
Efter jobb imorse så kom jag hem till två vakna grabbar. Efter lite mys och prat så gick jag och la mig vid 8 tiden.
Vaknade vid 11:30 och gick till Ica för att handla det sista till pepparkaks baket som vi planerat med barnen denna lördag. När jag står i kassan fick jag ett samtal från ett nummer jag inte kände igen, det visade dig vara jobb och vips så var jag inbeordrad inatt... Men ja det är juh goa pengar, kvalificerad övertid, plus helg natt ob... Dock lite tråkigt att kvälls planerna fick ställas in.
Vi får helt enkelt göra nått kul för dom pengarna hela familjen :)

Men det bakades pepparkakor iaf och barnen tyckte det var jätte skoj :) moster Vicki var oxå med och bakade
Imorgon kommer det foto på pepparkakshuset :)

Vi lyxade till det med lite kinamat idag för att "fira" min vikt minskning! Oboy vad gott! Jag och Chelsea glufsade i oss massa ;)

Efter lite soff mys med barnen för att smälta maten så fick jag gå och sova en timme för att försöka få ytterligare lite sömn.
Därefter fick barnen lördags gott och lilleman kom i säng innan jag gick till jobb :)
Det bästa med natt jobbet är att barnen inte märker av att jag är borta.
Chelsea har även påpekat vid flera tillfällen att jag alltid är hemma och äter mat vilket hon uppskattar. Plus att hon gillar maten jag lagar :)
Underbart att höra <3
Man vill juh gärna finnas där så att barnen känner av det.

Hoppas bara att jag inte blir helt utmattad inatt, jag har juh trots allt bara fått ca 4 timmars sömn zZzZz

[Bild]

Av Emma Sångberg - 3 december 2014 19:23

Idag är det 3 veckor kvar till julafton! Herregud vad jag längtar!! Men det är super tråkigt att sessan inte är hemma till jul :(

Veckan började riktigt bra för mig! Vågen visade -1,6kg... Wow!! Mitt näst sista viktmål är nått och jag har därmed gått ner 10 kg!! 10 fucking kilo!!! Ofattbart men underbart!
Nu kämpar vi till det stora målet! Galet stolt är jag!

För övrigt har veckan flutit på som vanligt med jobb, dagis, skola och vardagen!

Tyvärr känner jag att tiden inte räcker till för att träffa mina vänner! Jag saknar er och känner mig som en usel vän! Hoppas att jag hinner träffa er alla innan jul!

Ovido - Quiz & Flashcards