Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 26 december 2014

Jul e kul

Av Emma Sångberg - 26 december 2014 15:43

Det har varit en underbar vecka sen sist jag skrev! Jag har varit ledig i 1 vecka och förberett massor inför julen. Så himla skönt det varit att bara kunna vara hemma med familjen.

Lillejulafton var vi hembjudna till min mormor & morfar på julfirande. En jätte trevlig kväll. Syrran och Leo övernattade sen hos oss, fast de gjorde de redan natten innan oxå.

Julafton spenderades hemma med mina päron & syskonen plus barn. Tyvärr vad Chelsea inte hemma detta året :( tråkigt men inget vi kan göra nått åt.
Jayson blev så himla glad för sina klappar som tomten kom med.
Jag fick oxå en klapp, en RÖD KITCHENAID :))) wiiiihoo vad det ska bakas gott!!
Älsklingen fick en MK jacka av mig men den passade inte tyvärr :( sen fick han 2 t-shirts & choklad.
Super nöjda var vi alla iallafall.
Kvällen avrundades med en go drink, julklappsspelet & massa gottis.

Igår firade vi jul med Chelsea :) som hon hade längtat sa hon <3
Svärmor & svägerskan Malin & Kahleen kom på middag då. En trevlig kväll med julbord, gott att dricka och gottebord som avslutning.
Innan gottebordet blev det julklappsöppning. Så himla glad Chelsea blev för precis allt, med bäst av allt var hennes monster high "mina vänner bok" sa hon <3 så det var juh tur jag köpte den! Resten av kvällen spenderade hon dock framför Wii:et med alla sina nya gubbar till Disney infinity :)) Jayson fick feber under eftermiddagen och kvällen. Innan han la sig för natten hade han 39,5 i temp.

Imorse började han med 40 i temp, kass mage & kräk :((
Så Chelsea fick isoleras på sitt rum, vilket hon tacksamt gjorde för att fortsätta spela haha
Chelsea hämtades 12 och sen gick jag och Jayson och la oss, jag ska gå på inatt. Han sov nästan 3,5 timme. Tempen är nu nere och vi äter lite mellis nu. Pappsen är på bio med svärfar och ser hobbit. Sen blir det pizza när han kommer hem :)

Hoppas alla haft en fin jul <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards