Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 13 december 2014

Lucia

Av Emma Sångberg - 13 december 2014 00:15

Idag är det lucia och jag har varit på dagis och tittat på när Jayson gick lussetåg! Så jäkla söta dessa ungar är! Alla sjunger i otakt och hittar på egna ord, underbart!
Jayson var tomte, den finaste lilla nissen i världen!
Efter tåget bjöds det på fika på avdelningen. Den var inte som alla andras dock, vi avtackade 2 av pedagogerna. Många skratt och många tårar, tyvärr var det Jayson favoriter som slutar! Men de två pedagoger som är kvar är oxå väldigt duktiga! Men man skapar juh olika band till dem. Hon som "ansvarade" för Jayson är en av de som slutar. Det känns väldigt hårt eftersom hon varit så himla bra med Jayson och hans tokigheter han hamnar i. Men det känns mkt bättre efter att ha haft mötet med special pedagogen och han som ska ansvara för Jayson.

Det känns skönt att min förkylning är påväg bort! Mår mycket bättre idag och gjorde det redan igår. Snart är man tillbaka i sitt vanliga jag igen :)

Denna helgen ska jag jobba... Hatar att jobba helg!! Men finns inte mkt att göra åt det. Imorgon blir det kalas hos syrran på eftermiddagen. Ska bli trevligt. Söndag har vi nog inget planerat tror jag. Men blir väl en lugn dag hemma eftersom jag går på sista natten då.

Halva kalendern är uppäten och det betyder att vi är halvvägs till julafton! Can't wait!!
Älskar julen och allt där till <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards