Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 30 november 2014

Så var man där igen...

Av Emma Sångberg - 30 november 2014 23:48

En vecka sen sista blogg inlägget!
Men jag har hunnit med en hel del denna veckan så tyvärr har inte tiden räckt till bloggen oxå!

I början av veckan var jag sjuk, så jag fick vara hemma sista nattpasset från jobb.
När jag mådde bra igen åkte julpyntet upp :) så nu är det så julmysigt hemma! Älskar det! Jayson är illa glad för det som jag är :)

I fredags blev det lite ärenden med prinsen son var ledig från dagis! Bland annat fick jag hämtat mina glasögon :) är jätte nöjd!

På kvällen blev det julfest med jobb, jätte trevligt, saknar verkligen mina kollegor på dagen :(

Igår blev det sista grillningen för i år med våra underbara grannar! Det bjöds på hamburgare, öl, vin , varmchoklad med Rom och mycket mer! Jag hade fått i uppgift att göra morotsrulltårta mums!!!
En riktigt trevlig eftermiddag trots kylan :)

Idag har jag haft en mysig dag med Jayson! Inte många saker som blivit gjorda idag, bara förberett inför sessans hemkomst imorgon :))
Saknar henne så <3

För övrigt har typ min helg varit bajs rent känslomässigt! Trött, less, lissen, glad, trött, arg... massor av blandade känslor! Jobbigt när man känner sig som en jäkla berg- och dalbana inombords! Tyvärr har det hänt saker som kunde undvikits som tyvärr som bada har påverkat mitt mående helt i onödan... Men det har känner bättre idag och imorgon är det ny vecka med nya tag :)

Tyvärr har jag slarvat mycket med maten och ätit sånt som jag inte borde! Så jag ser inte fram emot vågen imorgon :(
Varför äter jag när jag är känslomässigt ur balans! Önskade att jag inte år alls istället!
Men som sagt...
Ny vecka med nya tag!

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards