Familjen Sångberg

Alla inlägg under oktober 2014

Av Emma Sångberg - 10 oktober 2014 18:09

Kroniskt trött och ingen energi!!
När ska det vända? Kommer det att vända?

Idag har varit en grymt lååååång dag! Inte alls på topp. Frusen, trött och allmänt urlakad!
Vill inget annat än hem, duscha och sen lägga mig i soffan hos min familj!

Nu har jag hunnit med 3 intervjuer och har en 4:e på måndag! Känns ganska bra!
Men idag tackade jag nej till en tv tjänst. Efter lite funderingar så insåg jag att det var det rätta jag kunde göra. Många tycker säkert jag är dum som gör det men i mina skor kändes detta som det bästa beslutet!

Ser fram emot kunna söka fler jobb och hitta det som känns rätt :)

Av Emma Sångberg - 8 oktober 2014 16:43

En vecka går fan snabbt! Har tänkt sätta mig och skriva några rader flera gånger men inte hunnit i allt jag gjort!

Nyhet 1
Jag har fått besked från jobb och jag kommer avsluta min dagtjänst den 31/10 och ska sedan gå på en natt tjänst fram tills 19 dec sen blir jag antingen förlängd eller uppsagd då.
Men jag har varit på en intervju och har 2 till framför mig. Så känns helt okej!

Nyhet 2
Vi har blivit med hund :)
En liten chihuahua kille, som bott hos oss ett tag men först nu har vi bestämt oss för att behålla honom.
Iom att Jayson visar allergiska tendenser på vår gamla hund, men sllt verkar grönt och sista provsvaret kommer om ca 1 vecka :)
Kommer lite bilder på honom längre ner :)

Nyhet 3
Äntligen har Jayson fått tid till operation :) rör skall in och sen hoppas jag att han slipper elendet med öroninflammation.

För övrigt har jag verkligen varit trött som ett as sista 2 veckorna! Tror att det har med jobbet och så att göra men känner verkligen att jag vill ha tillbaka orken.
Inte blivit så mkt träning men jag blir smalare ändå :) tummen upp!

Nu när hösten är här så har Jayson blivit sjuk direkt igen :( men nu hoppas jag han ska hålla sog frisk inför opn!

Av Emma Sångberg - 1 oktober 2014 13:55

Men den har man väl hört förut!
Fortfarande inget nytt om jobbet...
Detta driver mig till vansinne!
Vill bara ha svaret så man vet oavsett vad svaret blir!

Ovido - Quiz & Flashcards