Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Sista 21 passet

Av Emma Sångberg - 30 oktober 2014 22:18

Då har jag gjort mitt sista 21 pass för detta året iaf! Nu har jag bara morgon dagen kvar sen är det dax att gå på natten :)

Har velat skriva varje kväll som gått nu men verkligen inte orkat...
Lite snabbt om dagarna som gått.
Storhandlingen är gjord! Skönt, alla skåp på fyllda plus att jag slog på stort när jag var på bulltofta kött. 10 kg färs både skinkfärs & nötfärs är fördelade så det blev 30 middagar på de kilona... Inte så kul att packa dock men det gick!
Nya klor är fixade oxå! Härligt! Har hunnit med 2 intervjuer denna veckan med. Woop woop här går det undan!

På lördag blir det fest och syrran har övertalat mig att hänga med på zumba! :-O ska bli kul haha

Nä nu går ögonen i kors så dax att Nanna

Natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards