Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2014

Här igen!

Av Emma Sångberg - 31 augusti 2014 19:26

Hej mina kära följare!
Längesen sist men jag har verkligen inte haft det lätt sista veckorna!

I förra veckan fick vi besked av våra chefer att alla är inkallade på obligatoriskt möte på kommande måndag, dvs i måndags... Det handlar om omorganisationer i företaget.... Ehh och ta det på svenska tack... Tänkte jag...
Där av kändes den helgen inte alls så himla kul kan jag säg. Svårt att tänka på annat.

Måndagen kom och vi får då veta att ett boende inom samma företag stängts ner, alla de 20 anställda måste ha nya jobb... Så de ska bli erbjudna jobb inom företaget utanför Malmö då det bara fanns det boendet och det jag är på i Malmö... Men i värsta fall så kan några hos oss bli uppsagda pga arbetsbrist... Har bara varit anställd i lite mer än 1 år så känner mig inte riktigt säker... Men om 2 veckor får vi veta mer...

Samma kväll på allt detta så får jag besked om att Disel, min älskade vovve har avlivats... Mitt hjärta bara brast och jag bröt ihop...
Det visade sig att han var mkt sjuk och givetvis togs de rätta beslutet!

I tisdags fick jag besked hon läkaren om att jag fått en inflammation i bindväven i ögat... Grejt!!

Och onsdag morgon på väg till Chelseas skola är där nån som körde in i baken på bilen!!
Gaaaaaahhhh!!

Ingen kul vecka det där!

Men i fredags fick jag lite goda nyheter på dagis så det kändes jätte skönt! Behövde lite positiv anda inför helgen och efter starten på veckan!
Special pedagogen som varit på Jaysons dagis är super nöjd med insatserna som personalen gör för vår kille! Hon ska vara där på måndag oxå sen ville hon att vi skulle träffas oxå :)

Igår hade vi kalas för barnen!
Jisses vad lyckat! Två jätte glada barn för både presenter, tårta och underbara gäster! Tusen tack alla för en super härlig dag! Älskar er!

Jag höll mig utan socker i 1 månad, 31 dagar! Så igår var det så gott att unna mig lite kakor, godis osv!
Men nu kör vi på igen. Har inte nån dag fram över som jag ska sätta som mål än med det kommer!
Ingen träning sista 1,5 veckan men imorgon kör jag på som vanligt!
Time to hit my targets!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards